![]() |
Trance Energy mag ik wel heen?
Hee hee.
Gisteren hebben we 2 kaarten gewonnen voor tranceengery een kameraad van mij en ik dus. Maarre we zijn nog 17 en worden in juni 18. En op de kaarten enzo en op de site staat minimaal 18 jaar. Maar ik hoor ook verhalen dat mensen van 16 er zo heen gaan. Maar hoor ook verhalen dat er word gefoeieerd enzo en dat er om een officieel legitmatie word gevraagd. Dus keb al ff een mailtje naar de organistatie gestuurd. Want anders hebbe we ook nie veel aan onze kaarten, wie weet hier zoal meer van, en wat is nog verstandig mee te nemen,?? Doeidoei |
Dat is bullshit tenminste toen ik afgelopen keer naar Innercity was gegaan hebben ze me niet of een legitimatie bewijs gevraagd ze ehbben me wel gefoulleerd natuurlijk of je geen verboden middelen of wapens in je ebzit hebt maar over legitimatie heb ik niets gehoord of gemerkt terwijl ik pas 16 ben en dat zal niet veel anders wezen bij Trance Energie waar ik overigens ook nartoe ga :-), want die feesten worden allemaal door ID&T(ruled)georganiseerd en zal hetzelfde verlopen dnek ik dus je hebt wel degelijk wat aan je kaarten tenzij je niet wilt natuurlijk maar ik zou gaan als ik jou was :-)Je hoeft niet echt dingen mee te nemen zo min mogelijk alleen geld het liefst anders beetje moeilijk met dansen ;-)
|
Heyhey!
Check mijn bericht op: http://forum.scholieren.com/Forum36/HTML/001737.html C U @ Trance Energy on the 16th of February! Greetz LOvelyLady |
Citaat:
Bedankt voor je berichtje ff. Nou weet ik hoe de vork in de steel zit? P.s Heb je ook msn kunnen we keertje msnen Doeidoeixxxx |
Have fun go mad zou ik zeggen ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |