Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   [Advance] de nieuwe HED (pe) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=351862)

GiFkOnIJn 23-01-2003 19:13

[Advance] de nieuwe HED (pe)

Jaja hij is er, de nieuwe plaat; Blackout geheten.

En hij mag dan nog niet gemasterd zijn maar de mannen rocken weer een lekker potje weg.
Oude vertrouwde stemgeluid is er nog steeds, de nummers zijn wat rauwer, grunts zo hier en daar :eek: Het neigt wat richting de oude Pitchifter, en zo kunnen we nog wel meer koffiedik kijken, gewoon luisteren!

Wederom mede mogelijk gemaakt door irc

]{ing 23-01-2003 19:18

gvd kut en mijn irc poorten zijn geblokkeerd ofzo :mad:

Carn 23-01-2003 19:42

als dit de nieuwe HED PE is dan vind ik het heel (n)

ik geloof eerder dat we hier te maken hebben met een hoopje bij elkaar geraapte tracks die ze over hadden, want blackout staat er ook niet bij (de single)

Lauwe kak. hopen dat het niet echt allemaal op de cd komt.

GiFkOnIJn 23-01-2003 19:46

Citaat:

Carn schreef:
als dit de nieuwe HED PE is dan vind ik het heel (n)

ik geloof eerder dat we hier te maken hebben met een hoopje bij elkaar geraapte tracks die ze over hadden, want blackout staat er ook niet bij (de single)

Lauwe kak. hopen dat het niet echt allemaal op de cd komt.

9 nummers lijkt me ook wat weinig voor een hele schijf, dus die hoopje-theorie hoeft niet te gelden, Souvenirs is ook niet compleet.

Ik vind trouwens dat deze nummers een stuk meer variatie hebben dan je op hun vorige platen hoorde.

Carn 23-01-2003 19:48

1ste blijft toch het leukste van ze

GiFkOnIJn 23-01-2003 19:49

En gelijk heb je

Ce-El-Wan 24-01-2003 22:01

de rakker staat nu in de download en vol verwachting klopt ons hart :p Mijn alles vernietigende oordeel zal ik later wel vellen :D

GiFkOnIJn 25-01-2003 13:53

Citaat:

Ce-El-Wan schreef:
de rakker staat nu in de download en vol verwachting klopt ons hart :p Mijn alles vernietigende oordeel zal ik later wel vellen :D
vieze stinkpatser :p

Ce-El-Wan 25-01-2003 14:21

Citaat:

GiFkOnIJn schreef:
vieze stinkpatser :p
yep, ze one and only. Ik vind hem trouwens niet super die hedpie. Hij klinkt wel vet, maar sommige nummers zijn toch beduidend minder dan anderen.

86dagreed 25-01-2003 16:53

Citaat:

GiFkOnIJn schreef:
Jaja hij is er, de nieuwe plaat; Blackout geheten.

En hij mag dan nog niet gemasterd zijn maar de mannen rocken weer een lekker potje weg.
Oude vertrouwde stemgeluid is er nog steeds, de nummers zijn wat rauwer, grunts zo hier en daar :eek: Het neigt wat richting de oude Pitchifter, en zo kunnen we nog wel meer koffiedik kijken, gewoon luisteren!

Wederom mede mogelijk gemaakt door irc

Ik vind hem aardig, maar niet bijzonder, zal meer luisterbeurtenv oor nodig zijn, ik mis de raps.

U heeft geen oren aan uw kop als u zegt dat het op oude pitchshifter lijkt. Ik hoor geen brute grunt, geen snoeiharde beats of extreem vervormde muziek.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.