![]() |
TrAnCeEnErGy
WieoWie gaat erheen en wieowie is er wel es geweest? Ik ga drheen maar voor het eerst dus wat kan je verwachten, is het handig wat extras mee te nemen ofzo?
oke merci http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Wat kan je verwachten:
- Een leuk feestje, niet echt bijzonder...in ieder geval niet van het kaliber Innercity. - Acht tot tien uur dansen. Wat moet je meenemen: - Eten voor de volgende dag terug in de trein, als je ver weg woont. - Enige genotsmiddelen (sigaretten, ephedra's, XTC, waar je van houdt) |
Citaat:
|
ephedra is energystofje. Zit in rode capsules en je word er hyper van. Soort XTC maar in veel veel veel veel mindere mate, en geloof ook andere bijwerkingen ofzo, weet niet, nooit XTC gehad, wel ephedra, dus is wat ik heb gehoord.
Maar het is gewoon een capsuletje, je neemt er een paar en gaat lekker swingen. |
Ok, ik ga dus ook en zoek eigenlijk nog lotgenoten die een beetje uit dezelfde buurt ('s Hertogenbosch, Utrecht) komen die ik kan meeten.
Ik heb nl. pas 1 iemand gevonden die ik ken die gaat, dus misschien kunnen we er een soort meeting van maken? Als je mee wilt reizen graag mail op albundy@mail.com Thanx! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |