![]() |
schudden voor gebruik
schud me voor gebruik
zodat je de leegte in me niet proeft zodat de liefde zich vermengt met het tikkeltje vreugde die ik bevat schud me voor gebruik zodat de sporen die ik op je lippen nalaat onwisbaar zullen zijn schud me voor gebruik zodat je alles wat in me zit er uit kan halen zodat er niets achter blijft op de bodem schud me voor gebruik |
*zucht*
na een tijdje
voelt het aan als zuchten alles wat je inademde moet er opeens uit het is een gewoonte we herinneren ons niet eens de eerste keer we zuchten gewoon tot we de ademhaling terug onder controle hebben en we er terug voor een tijdje tegenaan kunnen tot de volgende zucht |
de oude koekjestrommel
ik
ben de oude koekjestrommel die nog wat kruimels bevat omringd door leegte wanneer iemand me terug opmerkt word de leegte verstikt door grootmoeders recept |
En dat de voetstappen..
En dat de voetstappen
symbolisch zijn.. schoenzool - blootsvoets blootsvoets, doorheen scherven verdriet bloed pijn schoenzool, nieuwe collectie, zacht prijsje, pijnverzachtend. En dat de schoenzolen symbolisch zijn.. trouw aan hun horloge, één paar, twee individuen of gewoon, elkaars gelijken – gelijkend op elkaar - niet verschillend En dat de blootsvoeten symbolisch zijn.. verdriet nalopend, gehoorzaam aan de pijn |
je vult me met leegte
En dat de voetstappen
symbolisch zijn.. schoenzool - blootsvoets blootsvoets, doorheen scherven verdriet bloed pijn schoenzool, nieuwe collectie, zacht prijsje, pijnverzachtend. En dat de schoenzolen symbolisch zijn.. trouw aan hun horloge, één paar, twee individuen of gewoon, elkaars gelijken – gelijkend op elkaar - niet verschillend En dat de blootsvoeten symbolisch zijn.. verdriet nalopend, gehoorzaam aan de pijn |
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=25
Twee topics per dag, staat daar in, dit zijn er zes. Voor deze keer voeg ik ze samen, volgende keer verwijder ik het aantal dat teveel is (tip voor een volgende keer als je voor het eerst op een forum post: lees eerst ff het announcement, dan ben je op de hoogte van de geldende regels). |
Wel mooie gedichten, alleen een beetje veel enters in de regels :eek:
|
1 is mooi...de rest vind ik minder...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |