![]() |
poging in het duits
ik ben niet bijzonder goed in duits, maar ik wilde t toch een x proberen in het duits, maar spelling en grammatica controle zijn dus erg welkom :D
_____ Sehen Sie doch das licht kriecht und steigt auf nach dem Fenster es lebt Sehen Sie doch die Sonne scheint und steigt auf nach dem Himmel sie strahlt Sehen Sie doch mein Leben ist froh und steigt auf nach einem hoher Punkt zum leben *** Warum glauben Sie mich nicht wenn ich Sie erzähle das die Sonne nicht meer scheint das die Erde umgefallen ist Warum glauben Sie mich nicht ____ nou ja, dus. hou in je achterhoofd dat het slechts een experiment is :S |
Leuk wel eigenlijk
moet het wel 2 keer lezen omdat ik nog slechter in Duits ben dan jij trouwens; nach der Himmel is denk ik niet goed ik zou zeggen: nach den Himmel? maar dat weet ik nie zeker hoor |
Citaat:
|
hmm juist niet
den=4e naamval van der-woorden ik weet niet of het Der Himmel is? ;) volgens mij is nach + 4e...toch? oh nee mit nach bei seit von zu aus dan is het Dem als het Der Himmel ist anyways - dan is nach das Fenster ook nie goed ;P ook dem Fenster dan |
Citaat:
en ind ook dem Fenster > naamvallen :( BAH! :) |
Citaat:
ik doe dat Dus ook niet goed! :P want ik ben heel slecht in Duits btw; ik heb je toegevoegd aan mijn msn...is dat goed? |
en
nach einem hoher(em?) Punkt dat hoherem weet ik niet echt |
Citaat:
dichterlijke vrijheid dus :) |
Citaat:
daar beroep ik me keer op keer weer op :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zouden jullie ajb niet op het forum willen chatten?
(daarvoor is nou net msn ;) :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |