![]() |
Achterhoek Arena
ben gister naar dinxperlo geweest naar de achterhoek arena..ik had wel wat van over gehoord maar was er nog nie geweest...ik vind het echt zwaar relaxt daar!
best groot lekkere muziek en veel veel dames http://forum.scholieren.com/smile.gif |
klopt
|
wat is dat dan ? (of is dat een domme vraag)
|
is dat niet het stadion van de graafschap :?
|
BoErUHHH!!! BOERUH!!! BOERUH!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mensen zeggen dat daar boeren komen...vind ik niet |
'Doat goat allemoal veurbie'
(ofzoiets) Ik woon zelf ook in Gelderland maar dat boerse accent vind ik echt LOMP. |
Citaat:
|
heb het nie gehoord...nee ben zelf geen boer
heb allemaal meisjes aangesproken zonder accent ..boeit me ook nie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De AA is wel relex jah,... en boeren meisjes? valt wel mee.. en anders wat dan nog??? die zijn cool...:D en dat acent valt best mee.. oke we zullen vast wel een beetje een accent hebben,... maar dat heeft iedereen toch...
Niet lopen fucken met de graafschap:p |
Citaat:
|
kga der bijna elke week naartoe :D egt supergave tent, alleen de entree is beetje duur maja, dan krijg je der ook wel wat voor terug :D
|
Ach ja...AA is wel leuk, maar het is wel jammer dat ze nu de hele tijd van die neuk-pop muziek erdoorheen gaan draaien. Vroegâh was het tenminste nog lekker harde hardstyle....
Op klompen uitgaan is trouwens wel ideaal...dan worden mijn Van Liertjes tenminste niet vies... :p |
Als je nou slim bent ga je 14 november naar de achterhoekarena;)
|
Citaat:
|
Citaat:
en de kluisjes zijn beter...en ik kan kruipend naar huis (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan deze uppen
of een nieuw topic aanmaken maar dan up ik deze wel :o Maar AA is jammer dat de rockzaal weg is:s |
ik (L) het boerenaccent :D
|
ik woon ook in de achterhoek en ik heb misschien wel een accent maar ik praat echt geen boers ofzo (jah oke ik kan het wel maar ik praat altijd normaal nederlands)
en de arena is leuk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |