![]() |
ze heeft nooit een orgasme
hey ik dacht misschien kunnen jullie me helpen
ik ben arie en ik ben 49 en ik ben al 30 jaar getrouwd met mijn vrouw riek maar ze heeft nog nooit een orgasme gehad zei ze laatst ik dacht altijd dat ze wel gewoon klaarkwam weet iemand wat ik het beste kan doen om haar een orgasme te geven want van gewoon effe krikken zegmaar lukt het niet zegt ze!!! |
bind der vast en spank her
|
Ik weet niet of je serieus bent maar wij houden niet zo van SM
beetje te hard voor ons weet je iets anders? |
ik weet niet of jij zo serieus bent
|
ga haar vingeren ofzo, kijken of ze daar wel van klaar komt...
|
Beffen, veel & lang beffen. ;)
|
Ik zou eerst maar eens vragen aan haar of ze wel zo nodig klaar wil komen tijdens het vrijen. Misschien vindt ze het zo ook wel okee. Ikzelf vond het zo ook wel okee, maar mijn vriend dacht, "ojee, zo is het niet eerlijk, dan maar helemaal geen sex" en nou zit ik met de gebakken peren. :(
silverAngel |
Kom je ook lekker laat mee als je al 30 jaar getrouwd bent!
|
Ik zou niet weten of dit topic serieus is. Wat ik wel weet is dat er talloze vrouwen moeten zijn die al jaren getrouwd zijn, maar nog nooit zijn klaargekomen. Voor een deel van die vrouwen hoeft het ook gewoon niet.
Heel vroeger was het gewoon zo dat je als vrouw werd uitgehuwelijkt en dat je dan seks moest hebben om kinderen te krijgen. Meestal hadden de vrouwen ook helemaal niks te zeggen, als hun man wou, dan moesten ze. Gelukkig zijn de tijden wel veranderd.. ik vind eigenlijk dat iedereen, en ieder stel, gewoon veel dingen met elkaar moet uitproberen en met elkaar moet praten over de seks.. zo zouden er echt veel problemen de wereld uit worden geholpen. Helaas gebeurt dat niet altijd. Zo, dat waren weer wijze woorden ;) Cat |
dit topic is heel serieus!
mijn vrouw heeft een nogal jongere vriendin misschien dat het daar door komt maar ze begon er laatst over tegen mij dat zij nog nooit was klaargekomen maar ik dacht altijd dat dat gewoon wel gebeurde tijdens de seks want ze kreunt wel gewoon af en toe daarom hebben we het er ook nooit over gehad maar jullie zeggen veel beffen en vingeren dat heb ik nog nooit gedaan wat moet ik dan precies doen? is het genoeg als ik er gewoon aan lik dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe serieus dit is, maar ik trek het sterk in twijfel. Dus sluit ik dit, bovendien is dit een scholieren-forum, U bent 49. Zoek ergens anders een antwoord svp....
Topic gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |