![]() |
Superbowl
maandag 27 januari 0.00: Superbowl
Wie gaat kijken. Ik wel --------------------- L1 |
ik niet, zie het wel op TT wie gewonnen heeft vind er eigenlijk niet zoveel aan.
|
Is dat op tv dan? Zoja, waar?
|
Citaat:
*zoekt* |
kga wel kijken. niet dat ik ook maar weet wie er in de finale zitten ofzo, maar das een detail. was vorig jaar ook wel leuk om te zien.
|
Citaat:
|
op maandag om half 9 een luistertoets, dus: nee :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja dat weet ik niet echt zeker moet topicstarter maar op antwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan ga ik niet kijken want daar vind ik geen klap aan. |
Het is inderdaad American Football. De finale van het seizoen tussen de Oakland Raiders en de Tamba Bay Buccaneers. Niet alleen football maar het is een hele show met een keur van artiesten. Santana, No Doubt, Shania Twain enz treden op, voor de wedstrijd of in de rust. Ik ga zeker kijken, ook al heb ik maandag het eerste uur een rep geschiedenis.
------------------------- L1 |
baal dat ik schoolonderzoeken heb
|
Beter dat ik nou net vakantie heb, ga em zeker kijken!
Ik volg de sport totaal niet, maar zo'n finale is wel interessant om te kijken. Beste offence team VS beste defence team Een hoop spektakel op een saaie zondag nacht, relax! flesje Absolut wodka wordt waarschijnlijk ingezet op raiders, maar twijfel nog. |
Ga het zeker weten kijken .Ben zowieso een american football fan en dergelijke dus.
|
heb tot het 2e kwart gekeken stand 3-3, maar was te moe en brak helaas...
iemand een einstand? |
Oakland Raiders - Tampa Bay Buccaneers : 21-48
|
Citaat:
|
jammer dat de game niet zo spannend was, heb em wel afgekeken, vroeg me na de wedstrijd wel af of het nou waard was ...
|
Ik heb het half gezien:o viel in slaap:o
Vond het wel kewl om een X te zien:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |