![]() |
House parties! Ga je er heen of niet?
Houseparties! Ze staan bekend om hun overmatig drugs gebruik, of misschien wel misbruik. Enneh, alle gabbers gaan er heen.
Wat vinden jullie van deze feesten (zoals Masters of Hardcore, Hardcore 4 life, Thunderdome etc.) ??? |
tja zijn dit vooroordelen of zijn dit vooroordelen?
|
Slotje bitte. Dit slaat nergens op
|
ik vind het wel vet alleen houd ik meer van house/techno dan van hardcore
|
Uhm...house is niet hetzelfde als hardcore toch?
Tenminste dat dacht ik. Ik vind Hardhouse wel lekker om me ff op uit te leven voor 5 a 10 minuten maar verder niet. |
Citaat:
Wat lul jij nou achtelijk dom trance.techno hardhouse.. vallen ook onder house muziek EEn houseparty kan ook bv een trance party zijn of een hardcore party ,,en dat gelul over overmatig drugs gebruik komt ook zo veel in andere stylen voor mischien wel meer zeker net paar maanden in de scene? |
trance techno hardcore chemical drum N bass . hardhouse/hardstyle, etc VALLEN allemaal onder HOUSE
|
Weet je wat zullen we het maar gewoon computermuziek noemen? Dan zijn we van al het gezeik af........toch?
|
Nou, IK ga naar house-feesten en het is daar geweldig!!!!! Iedereen is op en top in de feest-stemming en je maakt er veel vrienden.
De sfeer is er echt véél beter dan in de gewone discotheken op zaterdag, neem dat maar van mij aan!! En wat gabbers betreft: als je van harde muziek houdt, hoef je zelf nog niet agressief te zijn. Bovendien valt het drugs gebruik op feesten ontzettend mee en van de mensen die drugs gebruiken, heb je totaal geen last. In kroegen wordt ook geslikt hoor! Jij ziet het alleen waarschijnlijk niet aan mensen. |
Raadpleeg betrouwbare bronnen.. er word op zulke feesten wel degelijk veel drugs gebruikt.. niks niet vooroordelen.
(k kom hier via Feedback.. gezever over of dit vooroordelen zijn, hmpf http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif ) |
ik ga vanavond ook naar een hardcore feest Underground Conspiracy in Dordrecht en dat is ook een masters of hardcore event.
|
Teknofeestjes zijn koel.
|
Citaat:
eh... foei. heb geen zin om alle genres weer terug in hun hokje te stoppen maar dit is dus echt bullshit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |