![]() |
wat zou jij vinden van een wereld met aleen vrouwen?
ik zou het fantastisch vinden :D :D :D
en jullie ? ps als dit op t foute forum staat sorry |
vreselijk
|
Denk eens na voor je wat schrijft.
Ik denk namelijk dat je er niets aan zou vinden aangezien jij er dan ook niet zou zijn. :p |
Citaat:
|
dan zullen we wel érg snel uitsterven...
beetje onbenullig dus... |
Weet ik eigenlijk niet.. Aan de ene kant denk ik dat er dan een hoop minder liefdesproblemen zouden zijn (want vast niet al die vrouwen zijn meteen lesbisch), maar aan de andere kant is het ook leuk om af en toe een mannenarm om je heen te hebben. Ach, voor een dagje lijkt het me wel gaaf.:)
|
RAMPZALIG! Kan je je het gekakel voorstellen ?! Ik zit nou in een klas met alleen maar 16 andere meiden... je wordt er echt gestoord van! :eek:
|
een groot onderbroekenbloedbad ;)
|
Citaat:
|
Hehe..ik denk wel dat de wereld er dan beter uitziet, let op, DENK. Het lijkt me aan de ene kant best wel relaxed ja, minder geweld enzo (alhoewel..). Maar goed, mannen zijn ook wel weer leuk aan de ene kant, ik heb ze nou eemaal hard nodig :D.
|
Voor één dag: als ik er mag tussen lopen als enige man: heaven? :confused: :o
Voor altijd: saai. |
oversexte puber.. :p
|
Citaat:
offtopic: ben je jarig vandaag? |
een groot kippenhok, echt ik verzeker je da gaat nie werken...
|
saai
|
ik weet op welk forum jij geweest bent... :p
ach aan de ene kant: - if there were no men, this world would be full of fat and happy women. - aan de andere kant: als vrouwen in de wereldpolitiek zaten zouden de atoombommen opgeborgen worden en de psychologische oorlogvoering erger worden. - no men, no sex (n) |
Dat zou een groot feest worden zeg :rolleyes:
|
Dit heeft niet zo veel te maken met L&R eigenlijk.. tenminste, ik zie het verband niet.. misschien eerder iets voor F&L ofzo, maar ik sluit hem gewoon als je het niet erg vind, en dan heropen je er desnoods daar maar één want heel veel serieuze reacties zijn er ook niet op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |