![]() |
Proefwerk Solar ANW
Er is ons verteld dat wij aankomende vrijdag (31 januari) het proefwerk van Hoofdstuk 4,5 en 6 krijgen van ANW (methode Solar). Het is een proefwerk van de methode zelf. Dus elke school met solar heeft deze. Is er iemand die dit proefwerk in zijn bezit heeft en het kan inscannen/overtypen? Dan ben ik je veel dank verschuldigd :rolleyes:
|
NO, sorry.....maar als je het goed leert komt het vanzelf wel goed.
|
kom op, het is ANW! Iedereen bij ons op school staat daar voldoende voor of heeft het al met een voldoende afgerond.( bijna) Niemand hoeft/hoefde er ook maar iéts voor te doen! Dit kun je makkelijk zonder de toets van te voren te hebben maken!
en nee, ik heb de toets niet :P |
|
Waarom een link naar smilies :confused:
|
lol dude, anw is zo simpel als de pest
|
Het is echt niet zo moeilijk.
En niet elke school heeft dezelfde. Op mijn school bijvoorbeeld maken ze de toets zelf en omdat er twee leraren zijn ook twee versies; een voor de toets en een voor de inhalers. Mijn eerste toets ging trouwens over hoofdstuk 1, 2 en 4, en dat van hoofdstuk 4 was echt niet moeilijk. Gewoon even een paar keer goed doorlezen (twee keer misschien) en je weet het al. Je hoeft er echt geen moeite voor te doen. |
Citaat:
enne, proefwerken kopieren, das toch fraude, is dat niet verboden op het forum, net zoals dat gekopieerde cd's verkopen ook verboden is? |
volgens mij hebben wij op school ook proefwerken van solar zelf, maar je kunt makkelijk een zeven halen door een beetje algemene kennis (dus zonder te leren, opdrachten maken en te weten waar de hoofdstukken over gaan)
|
Forum met slechte FAQ's.
Ik vraag iets en mensen geven normaal gesproken antwoord als ze het bezitten. Als ze het niet bezitten en toch reageren zoals: "ANW is best makkelijk", dan ben je gewoon een sp4mm0rt. Maarja, niemand van jullie zal op GOT, IGF of NmQ Forum zitten dus kunnen jullie er ook niks aan doen :mad: |
Citaat:
|
Hey Mongo,
Denk, tis te proberen, maarja, scheve antwoorden krijg je hier zeg. Allemaal spammerz |
Citaat:
|
Ach leer gewoon, grote kans dat je een compleet ander proefwerk krijgt. Wij hebben er nu 2 gehad en die maken de leraren zelf. Vrij moeilijk overigens. We kregen er een heel moeilijke tekst bij van de universiteit.
|
Bij ons op school maken ze die dingen toch echt gewoon zelf.
Ik heb niet eens een toets over 4,5 en 6, maar had er van de week bijv. één over 5 en 7 en een andere keer 4 en 8(vraag me niet naar de logica) |
maar dit is het nu juist bij ons, k zit bij ruud in de klas, is het een standaard solar pw :D rinsma is lui en een kloot dus zou we handig zijn want het is niet moeilijk maar wel veel en ik zoek het niet om te leren :( :o
|
Niemand een zinnig antwoord of het proefwerk zelf? Ik loof een beloning uit van 10 € aan degene die het pw'tje heeft !
|
nee sorry mijn lerares maakte ze altijd zelf...
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder is het een beetje loos omandere fora erbij te gaan halen. Ik denk niet dat het onverstandig is om de tip te geven het zelf te leren dus dat is een vrij logische reactie. Sommige reacties zijn misschien wat dubbel. Kan mischien wel in geknipt worden. Bovendien snap ik niet waarom je niet blij bent dat iedereen je topic upt, als je het zelf zoiu doen wa ie allang gesloten. |
Citaat:
Cap-so-nes. Op NmQ moet er nog een hoop gebeuren, de FAQ zit nog niet eens in elkaar... Op het Nintendo-forum komt iemand aan met een topic zónder vraagstelling, de launch van NmQ is al 4 × uitgesteld... (n) En ja, ik ken NmQ. Verder heb je nog nieteens het recht om te zeggen dat hier de F.A.Q. slecht in elkaar zit, aangezien júllie forum al 12 members heeft! |
Citaat:
(sjit alweer een spamreply :rolleyes: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |