![]() |
als jij kon kiezen.
he beste mensen
als juliie konden kiezen welk dier zouden jullie willen zijn? groetjes chretienne |
een beer :rolleyes: :p
|
een kat die van BREEZER is vet koel (y) (y)
|
un beest die geen vijanden heeft, en die in alle rust leeft, en vooral geen kaa uu tee omgeving heeft
|
Een kat! Katten zijn verreweg de leukste. Hah.
|
Een hond met prachtige lange haren en lekker groot, kan eigenlijk niet echt kiezen voor een bepaalde soort. Maar dan wel eentje die zijn haren niet in huis verliest en al zeker niet op je kleren :D !!!
|
een (wilde) rat. of een coyote.
|
Een Paard! Die leeft op de groene vlaktes in amerika... waar het nog kan. Of bij een lief baasje zoals ik ben natuurlijk ;)
|
Een kat. Of een vogel, misschien ook wel...
|
ikke un varken vind ik nml pragtige dieren wel een hangbuik uit een kinderboedery!
groetjes chretienne |
een hond.
ik heb verschillende dieren als huisdier gezien (thuis en bij vrienden/familie) en honden zijn me het beste bevallen. daar kan je ook het meeste mee doen, stoeien enzo, en ze zijn aaibaar en lief. :) |
hond of een paard...
|
niet orgineel, maar ook een kat.
|
Citaat:
|
Een vogel, vliegen in plaats van lopen is wel mooi denk ik.
|
Nou als ik naar mijn katten kijk, een kat.
De hele dag een btje lekker luieren in de zon, niks voor je eten hoeven te doen. Geaaid worden als je daar behoefte aan hebt, en als je dr geen behoefte aan hebt gewoon een haal geven. Ja heerlijk..... |
Moeilijke keuze,
maar wordt toch een inktvis denk ik.. Zijn net aliens op aarde echt geweldig.. Meeste soorten zijn ook zo mooi en kunnen van kleur veranderen ensow.. Zie mijn Avatar.. Voor de geintereseerden : dat is Heteroteuthis Hawaiiensis het lieverdje wordt maar 4-5 cm lang :D |
een konyaro-konijn.
|
een dolfijn
|
Citaat:
|
een jachtluipaard
|
Ik zou eens willen vliegen zoals een vogel
het zwemmen ervaren als een vis en slapen zoals een kat...:) Ik wil niet persé een dier zijn, ik wil niet kiezen, ik wil het hele dierenrijk wel eens beleven :p |
een paard, dat zijn de mooiste en liefste beesten die er bestaan!!!
Of een vogel, kon ik lekker rondvliegen! :D :cool: |
een bunzing
|
Citaat:
groetjes chretienne |
Citaat:
|
een schaap,
de hele dag lekker lui in de wei liggen en af en toe een beetje gras eten. |
Een grijze wolf
|
Een paard!
|
Doe eens een gok.
|
Citaat:
Zo'n lekkere dikke made die over lijken kruipen enzo? :cool: [ontopic] Een tijger of een Adelaar [/ontopic] |
een kat, of 'n tijger... mooie beesten...
|
Een tijger of een wolf. Anders misschien een vogel, maar ik denk dat ik dan hoogtevrees krijg...
|
Dolfijn
|
gifkikker
|
Een witte haai. De koning van de zee, en onvoorspelbaar voor de mens.
|
Citaat:
een vleermuis? |
vogel
|
Citaat:
een kat of een tijger :D |
n tijger wolf of adelaar,de drie mooiste beesten die er zijn *en natuurlijk soort gelijke beesten van de tijger,-panter,luipaard etc vind ik namenlijk ook prachtig.en die dieren leven in het wild dat lijkt me echt heerlijk lekker die vrijheid tegemoet gaan.de mensheid is zo verneukt vind ik...echt zonde maar al is adelaar niet mijn lievelingsdier die zou ik wel het liefst willen zijn,lekker overal heen kunnen vliegen prachtig toch
|
Een koe. En dan ga ik dat loeien eens een keer écht goed onder de knie krijgen. Ik zit nou nog af en toe fout met toonhoogte enzo en die glijders vind ik ook altijd moeilijk. Dan krijg ik les van de professionals hè. (y)
|
Citaat:
|
Een kat. Met wel een goed baasje natuurlijk. Lijkt me heeerlijk!Lekker luieren enzo!
mmmmmmmmmmmmmmmm :o :D :D |
Oeh!!! Ik kom terug op mijn kattenwens... Ik wil een nijlpaard worden! Lekker zwemmen en kano's van nietsvermoedende toeristen doormidden bijten...
|
Citaat:
|
Of een jachthond lijk me ook leuk.
|
Citaat:
|
ik zou dolgraag een pinguin zijn! (y) pinguins zijn vrije zielen: ze komen en gaan met de wind, hebben geen geweten en de natuurlijke gratie van de dieren is niet te ontkennen... echter kent het zijn van een pinguin ook nadelen: de bouw van het lichaam van de pinguin stelt deze onmogelijk in staat zich af te trekken, hetgeen mij minder aanspreekt... :(
|
Citaat:
Idd tekkel en jack russels worden gebruikt voor de bouwjacht, meestal vos(laast ook gedaan met een jack russel alleen hij kwam vast te zitten, gelukkig had hij een frettenzender om dus konden we hem opgraven :) ), konijn gebruiken ze meestal fretten voor. Wij hebben thuis ook een jack Russel, maar die gebuiken we niet voor de jacht, wil mijn moeder niet, want soms komt er weleens een jacht hond om bij een jachtpartij. |
N kat....
of n olifant..... of n scharrelei.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |