![]() |
The osbournes
Vanavond beginnen eindelijk de nieuwe afleveringen van the osbournes (y)
Gaan jullie kijken? |
Lijkt me kewl, kga zeker kijken :)
op welke zender en hoelaat? |
Jaaaaaa! MTV half 10 toch?
|
ja, zeker weten.
Heb al een paar voorstukjes gezien en ik denk dat het leuk wordt :) |
mtv....:( heb ik helaas niet meer :'(
|
JEEEJ ik heb gister ein-de-lijk eens de aflevering emt Elijah Wood gezien!!!
Ik vind het echt superleuk om naar te kijken en het werd idd wel eens tijd dat ze nieuwe afleveringen gingen uitzenden! Ik ga kijken! |
Mooi niet. Ik vind het een zielige vertoning en een complete afgang voor Ozzy. Bovendien erger ik me kapot aan z'n hele familie. :/ Stelletje verwende krengen met een additude van hier tot elders zijn 't, allemaal.
En dat niet eens op de grappige manier. |
Citaat:
Ik vind het geweldig grappig, al is het wel vaak herhaling op herhaling (qua wat er gebeurt in de serie). En ookal ontkent mtv dat het afgesproken is, kelly osbourne heeft toegegeven dat er wel bepaalde afspraken zijn gemaakt over wat er in het gezin moet gebeuren etc. Echt bijzondere serie is het niet, leuk wel :) |
opnemen, vind het erg leuk, eigenlijk wel een zielig mannetje die Ozzy en dan niet negatief, maar hij ziet er gewoon oud en slecht uit.
|
Citaat:
Maar goed, mijn punt is in elk geval duidelijk. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet gezien, ik keek The Usual Suspects.. :)
Ach kan ze toch nog vaak genoeg zien denk ik zo, ik vind het altijd wel cool om te kijken... weirdo's :D |
Als ik kabel had zou ik gaan kijken :(
Want de paar keer dat ik het wel heb gezien vond ik het super :cool: |
waarom vinden mensen de osbournes zo'n weirde familie??? Ik vind ze best normaal, ze zeggen alleen vaak fuck. Maar in mijn familie zeggen ze weer vaak tering en das eigenlijk bijna hetzelfde...
|
Ik heb net gekeken en ik vond het zo lief van de broer van Kelly (ja hoe die heet weet ik niet :confused: ) dat hij helemaal overstuur was omdat hij het optreden bijna miste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze blijven geweldig:D
|
ik vind het niet echt boeiend... eerder saai.
|
Citaat:
|
Al dat soort programma's boeit me geen reet.
|
Citaat:
|
Citaat:
2. De voorstukjes die ik gezien had gingen over de aflevering van afgelopen vrijdag, en dat vond ik een leuke aflevering. |
kelly had laatst in een interview gezegd dat een aantal dingen nep zijn.
ik vind het wel vet vooral die aflevering van het kerstdiner is lache maar in eindhoven kunne we het niet meer zien alleen op yorin want wij hebben geen mtv meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kvind het nogal altijd vrij raar dat je je broer gaat slaan zodra d'r camera's zijn, dat je in een fles pist (naar wat ik van jou begrijp?) of dat je iemand helemaal kapot scheldt omdat ie iets over een haarkleur zegt... OOK al zijn ze anders wel 'normaal' en is dit alleen maar schijn. Voor de rest ben ik het eens met alles wat Paranoide schreef. |
Citaat:
Hij en zn zus zijn bevriend met Kelly en Jack.. maar het blijft een aparte combo inderdaad :D |
ik begin het steeds irritanter te vinden.. die zeurende kinderen.. ozzy die veeeeeeeeeel te sloom is.. tis gewoon een hele irritante familie ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |