![]() |
Linkerschouder...
Sinds gisteren heb ik af en toe een vrij pijnlijk scheut in mijn linkerschouder. Ik ben rechts en doe dus eigenlijk álles met mijn rechter hand/arm. Ik maak de deur ermee open, beweeg de muis ermee etc etc.. Het enige wat ik mijn mijn linker hand/arm doe is... hhmmm.. dingetjes vasthouden...
Maar goed, 't is dus geen gevolg van de muis oid.. Toch doet het af en toe erg veel pijn, echt een steek die even blijft hangen. Ik ben er nog niet van dubbelgeslagen oid, maar 't komt in de buurt... Wat kan het zijn en wat kan ik er tegen doen? (is er een zalf voor gewrichten oid?) |
misschien zit je vaak in een foute houding, of steun je te lang op je linkerarm.
|
misschien dat je t kunt voelen, zit er ergens in t midden van t spier of aan t uiteinde?
|
Citaat:
|
Het kan heel goed dat je er een verkeerde beweging mee gemaakt hebt en daardoor je banden en kapsel uitgerekt/gekneust. (hoeft maar iets heel stoms te zijn) Dit is heel pijnlijk (heb het zelf afgelopen herfst gehad) en duurt lang. Rust is dan het beste en evt. pijnstillers tegen de pijn. Er zijn wel van die gewrichtzalfen, bijv. tantum, maar die helpen eigenlijk niet.
|
Citaat:
Misschien kan je eens langs de dokter gaan, of langs een homeopatische dokter, misschien dat zij wat meer weten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |