![]() |
welke leeftijd waar?
ff een vraagje, voor trance-energy moet je 18 zijn?en voor sensation en innercitty enzo ook allemaal?ik kan me namelijk herinneren dat t-e eerst 16 jaar en ouder was, amar dat is dus verhoogd?en hoe sirieus zijn de id-controles op welk evenement?dus bij welke kom je makkelijk binne en bij wleke echt niet zonder geldig id?
nu raak ik helemaal in de war!!does anyone know?thanks!! |
voor trance-energy moet je 16 zijn
voor die andere weet ik niet en ze controleren nooit zoveel hoor als er 30.000 man komt is dat onmogelijk |
en voor die andere evenementen dan?en die controles stellen dus echt niet veel voor?kej dan!! http://forum.scholieren.com/wink.gif
verder nog iemand? |
Die controles zijn veel meer bedoeld om mensen met een overmaat aan drugs eruit te pikken (en wapens etc). Leeftijd boeit ze echt niet (lopen zeker weten ook mensen van 14 daar rond).
Maar goed, voor Trance Energy is het inderdaad minimaal 16. De rest is allemaal vanaf 18. Officieel natuurlijk. |
elke leeftijd overal
|
ze willen het trouwens weer verhogen naar 21, dat is pas klote, want je kan als 18 jarige dan nergens heen
|
Citaat:
|
Je komt op feesten als TE zelfs binnen als je 14 bent...wij waren een keer met een groep van twaalf man waarvan negen minderjarig, sommige zelfs 14. Er werd echt helemaal niet gecontroleerd. Als je gewoon blij lacht naar het personeel, goed meewerkt bij fouilleren en niet kinderachtig overkomt ben je gegarandeerd binnen.
|
trance energy moet je 18 zijn
controles zijn ni streng |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |