Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Als jij iemand leuk vindt... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=353053)

Shadina 24-01-2003 19:00

Als jij iemand leuk vindt...

Wil je het dan liever geheimhouden.. ook voor diegene zelf.. of heb je liever dat diegene erachterkomt dat je diegene leuk vindt?

moenbase 24-01-2003 19:01

Iedereen die haar toch niet kent mag het weten :D :o

igfy 24-01-2003 19:09

hmm.. dat hangt enigsins van de situatie af... als er een kans is dat het wat zou kunnen worden omdat het wederzijds is zou ik het wel willen.... maar ik ben heel verlegen en ik zou niet weten hoe ik het anders duidelijk zou moeten maken..

Studentje 24-01-2003 19:15

Iedereen mag het van mij wel weten als ik iemand leuk vind.

DEChengst 24-01-2003 19:16

Nope, hou maar lekker totaal geheim :)

Warsocket 24-01-2003 19:30

ik houd het liever geheid en ga eerst zelf kijken of ze mij ook ziet zitten maarja als ik verliefd ben kan ik mijn mond er niet over dichthouden ja waar het hart van vol is loopt de mond van over

Lilything 24-01-2003 19:47

kwenie ligt aan de situatie
zeker weten hou ik t geheim voor me ouders!

WolterB 25-01-2003 10:12

geheimhouden voor mn moeder lukt sowieso niet, die heeft het altijd in no-time door

verder ben niet echt heel erg openhartig hierover, met enkele vrienden kan ik er heel goed over praten, maar de meeste hoeven t niet te weten

WishfulDreaming 25-01-2003 10:25

Citaat:

Desecrator schreef:
Nope, hou maar lekker totaal geheim :)

CoveredEyes 25-01-2003 10:29

Jah het ligt idd aan de situatie maar ik vertel het altijd eerst aan mn beste vriendin...Heel soms vertel ik het mn moeder ook.

Of de jongen het ook te weten komt?Meestal wel...Ik kan het toch niet lang voor mezelf houden...Soms krijg je dan wel zoiets terug van ''ik jou ook'' en soms niet dat ligt aan de jongen (duhh)

Maar jah meestal komt de jongen die ik leuk vind het wel te weten...

SilverAngel 25-01-2003 11:50

Als ik op iemand verliefd ben, wil ik het liefst heel dicht bij hem zijn. Ik wil hem zien en hem laten merken dat ik van hem houd.
dus mijn antwoord is dat ik het wel zou zeggen, zeker. En mijn ouders krijgen het ook wel te horen als het wederzijds is (anders niet).
SilverAngel

Evito 25-01-2003 12:00

I have never ever said a word. :O

sas_andrea 25-01-2003 12:16

er achter komt. ik ben altijd al iemand geweest die dat gewoon tegen die persoon zei of het tegen anderen zei zodat zij het mochten "verklappen". :)

Wes 25-01-2003 12:35

Just blurt it out :)

~Third Day~ 25-01-2003 12:36

Van mij mag everyone et best weten!!!
En ik ben in luv!!!

akhen 25-01-2003 12:41

Als ik haar neit ken, ga ik eerst beetje contact aanmaken.....kijken hoe ze is, en als ze wel meevalt, hehehe ;) zoniet, toch geprobeerd

Roxy 25-01-2003 12:59

nah als ik iemand leuk vind dan is dat contact er eigenlijk altijd al... opzich zeg ik het niet echt maar ik kan het nergens anders meer over hebben dus mensen die een beetje opletten weten het bij mij wel...

Freyja 25-01-2003 13:02

Nh... ligt eraan hoe ik met die jongen omga enzo. Waarschijnlijk weet iedereen het behalve hij, en kans is dat ik het 'm verteld heb. Ik heb er niet zo'n moeite mee om iemand te zeggen dat ik 'm leuk vind (verliefd is een ander verhaal, dat zeg ik echt niet tegen iemand!), helemaal niet als ik al met hem gezoend heb enzo.

ydnew 25-01-2003 14:01

Ik heb het nooit verteld aan een jongen dat ik hem leuk vind. Daar ben ik te verlegen voor. Maar de mensen in de omgeving die weten het wel.

riq2000 25-01-2003 15:18

Dat zelfde geldt ook wel zo'n beetje voor mij, de meeste vrienden van mij weten het wel, dat ik een bepaalde persoon leuk vindt maar zij zelf dus nog niet (wordt is tijd dat ik dat haar maar is duidelijk ga maken :) )

Trimm Trabb 25-01-2003 20:36

Ik ben bijna 4 jaar heel erg verliefd geweest zonder ook maar iets tegen 'm te zeggen. Hij had t waarschijnlijk wel door, want ik werd altijd heel erg rood en kon alleen nog maar giechelen alsie wat tegen me zei, maar ik kon t nooit echt tegen 'm zeggen.
Het heeft me trouwens ook ongeveer een jaar geduurd voordat ik tegen m'n beste vriendin durfde te zeggen. Ik ben nogal moeilijk met dat soort dingen. ik schaam me er altijd voor.
Maar sinds dat ene menneke ben ik eigenlijk nie meer verliefd geweest...

nare man 25-01-2003 20:40

Ik laat het op strategische momenten wel aan haar merken, maar dan niet door het te zeggen. Ik heb liever dat ze nonverbale communicatie aanvoelt.

Mijn vrienden vertel ik het niet allemaal. Sommige zijn namelijk erg irritant als ze weten dat ik iemand leuk vind.

ABgirl 25-01-2003 22:17

Citaat:

moenbase schreef:
Iedereen die haar toch niet kent mag het weten :D :o
Bij mij dus precies hetzelfde. Al m'n vriendinnen krijgen 't wel te weten, behalve de jongen in kwestie. Ben altijd veel te bang dat hij mij niet leuk vind, al kan hij het meestal wel aan mij merken dat ik hem leuk vind.

Sarah 26-01-2003 00:20

als ik iemand alleen maar 'leuk' vindt dan zeg ik dat juist niet zo gauw, maar laat ik het wel merken, doe ik extra lief tegen diegene enzo... gaat vanzelf... als ik echt verliefd ben... tot nu toe was het zo dat tegen de tijd dat ik echt heel zeker wist dat ik verliefd was, ik er ook vrij zeker van was dat mijn slachtoffer verliefd op mij was, dus dan zeg ik het bij voorkeur diezelfde dag nog, of laat ik het op een andere manier merken...
maar als ik niet zou weten wat de ander vond... dan zou ik er denk ik alleen maar achter proberen te komen :)

weet het niet precies, want ben nu voor de tweede keer verliefd, nee, voor de derde keer, maar op de tweede persoon... en heb dus pas twee keer meegemaakt dat ik dat iemand 'moest' laten merken (bij eerste persoon hadden we al wat 'vrijblijvende' afspraakjes gehad, dus was vrij duidelijk, bij tweede wist ik het gewoon... was ook niet voor niets, want bleek dat hij al in de eerste verliefd op me was, en in de vierde en vijfde... :p)

[eitje]Methuselah 26-01-2003 00:37

Ik zeg niets, maar doe blijkbaar wel "anders" tegen haar :o Allé, dat vertelt men me toch, iedereen die er buiten staat, merkt 't op, behalve 't meisje in kwestie zelf :confused: :| Maar ik begin het vlugger en vlugger te zeggen dat ik iemand wel leuk vind...

Vroeger deed ik daar 2 jaar over, nu nog maar 3 maanden (y) :o :|

de communiceerbeer 26-01-2003 00:39

geheim houden :)

suicidal eendje 26-01-2003 16:44

van mij mogen ze het weten, als ze nix weten kan er bij voorbaat al nix van terecht komen dat het ooit iets word..

)Vampje( 27-01-2003 15:37

Als die persoon de indruk wekt mij ook leuk te vinden, wil ik het hem wel graag vertellen. Maar ik durf het niet recht in zijn gezicht, heb het wel eens via de telefoon gedaan (zonder succes) en via sms (met succes).
Ik bedoel; wil je iets met iemand aanvangen, dan zul je hem/haar toch de ogen moeten openen!
Het is sowieso toch ook een eer voor diegene? Dat hij of zij maar blij is dat er iemand zo dol op hem/haar is! Als een -voor mij- totaal onaantrekkelijke jongen zou toegeven verliefd op mij te zijn, zou ik zeker weten vriendelijk reageren en zijn eerlijkheid waarderen. Het is altijd leuk als iemand gek op je is.

miss-ingie 27-01-2003 16:09

als je iemand leuk vindt, echt leuk vindt, kan je diegene het best gewoon zegge en misschien vindt diegene jou ook wel leuk....... het is nee of ja.................. ;) ga ervoor.

kusjes ing

snoopy 27-01-2003 17:45

als hij mij ook leuk vindt mag-ie het wel weten! :D

Sookie 27-01-2003 18:04

Citaat:

de communiceerbeer schreef:
geheim houden :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.