![]() |
nu is het er maar tijd voor?
hmmm een vriendin van me zei vandaag zoiets van dat het maar tijd was om ontmaagd te worden, dus dat ze maar eens op zoek moest naar een vriendje....
ik kan me niet indenken dat iemnad zo'n instelling heeft... dat het zo onbelangrijk voor je is dat het er ''maar eens tijd voor is'' ... wat vinden jullie hiervan? |
tja zijn veel van dat soort meisjes op de wereld, de ex van mijn vriend had ook zo'n instelling....
aag ze moeten t zelf maar weten, ik stoor me er verders niet aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
hep ik ook nie gehad
ik ben gewoon ontmaagd wanneer ik zelf vont dat ik eraan toe was de dag voordat ik 13 werd en het was heel erg lekker! mensen die het doen laleen maar omdat het tijd is zijn stom! |
moet zelf weten wanneer je het voor het eerst doet
|
een beetje raar dat je er zo over denkt meisje....
maar ja....je moet het zelf weten! en idd, je typt echt wazig....!!! |
Het is pas tijd als je iemand gevonden hebt die je de moeite waard vindt.
|
Heb ff replies weggehaald, beetje zonde als haar topic volgespamd wordt vind je niet? :o
|
Ik merk wel wanneer 't daar tijd voor is, eerst 'n leuk meisje tegenkomen dat ook wat in mij ziet en dan zal ik wel zien vandaar...
|
Citaat:
[ontopic] Ach ja, ik snap al dat geziek niet hoor, ontmaagding sjah :S het kan aan mij liggen, maar zover ik weet is ontmaagding niks nieuws bij de meesten, aangezien ze meestal wel IETS in zich hebben gehad. Oftewel je bent eigenlijk wat dat betreft al ontmaagd. Maar das mijn mening. Oftewel, laat haar lekker denken zoals ze doet =) |
Citaat:
je gaat toch niet naar een vriendje opzoek omdat je het tijd vindt om ontmaagd te worden??? Ik denk dat dat een hele verkeerde instelling is om een vriendje te zoeken. Het is sowieso vreemd dat ze ineens met het idee komt om een vriendje te zoeken. Dat soort mensen houdt er blijkbaar een andere mening op na dan ik. Ik vraag me af of ze zo wel zo gelukkig gaat worden. SilverAngel |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd...
|
Umh...lekker boeiend...? Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om de eerste keer... :confused:
|
Arg, ik lees hier een paar reacties die op het volgende neerkomen:
"BEETJE Loos om een vriendje te gaan zoeken om ontmaagd te worden" WTF:eek: Het is uberhaubt fout om ee vriend(in) te zoeken omdat je seks wilt, maar ook om ontgroent te worden moet je geen vriend(in) zoeken, en dat gebeurt toch ook? :confused: |
Citaat:
het is toch echt iets wat je maar 1x in je leven meemaakt, en alle "romantische" gevoelens om de ontmaagding heen enzo maakt het speciaal, verder vind ik het ook bullshit =) |
sex hebben omdat je vindt dat de tijd rijp is, is op zich niet vreemd... maar een vriendje zoeken omdat je sex wilt, is niet erg aardig tegenover dat toekomstige vriendje...
|
Als ze ontmaagd wil worden kan ze net zo goed de plaatselijke snackbar inlopen en roepen: "Neuken?"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhum, hebben ze dit wel veilig gedaan? |
Citaat:
|
OMG, denk je het gehad te hebben...