Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   nu is het er maar tijd voor? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=353093)

igfy 24-01-2003 19:16

nu is het er maar tijd voor?

hmmm een vriendin van me zei vandaag zoiets van dat het maar tijd was om ontmaagd te worden, dus dat ze maar eens op zoek moest naar een vriendje....

ik kan me niet indenken dat iemnad zo'n instelling heeft... dat het zo onbelangrijk voor je is dat het er ''maar eens tijd voor is'' ...

wat vinden jullie hiervan?

spacegirl 24-01-2003 19:19

tja zijn veel van dat soort meisjes op de wereld, de ex van mijn vriend had ook zo'n instelling....

aag ze moeten t zelf maar weten, ik stoor me er verders niet aan

Studentje 24-01-2003 19:24

Citaat:

igfy schreef:
hmmm een vriendin van me zei vandaag zoiets van dat het maar tijd was om ontmaagd te worden, dus dat ze maar eens op zoek moest naar een vriendje....

ik kan me niet indenken dat iemnad zo'n instelling heeft... dat het zo onbelangrijk voor je is dat het er ''maar eens tijd voor is'' ...

Tamelijk sneu.

Warsocket 24-01-2003 19:24

Citaat:

igfy schreef:

dom gewoon dom maarja ze moet het zelf weten

JOELLOVERNR1-XX 24-01-2003 19:48

hep ik ook nie gehad
ik ben gewoon ontmaagd wanneer ik zelf vont dat ik eraan toe was de dag voordat ik 13 werd en het was heel erg lekker! mensen die het doen laleen maar omdat het tijd is zijn stom!

alwaysgood 24-01-2003 19:53

moet zelf weten wanneer je het voor het eerst doet

sammiej 24-01-2003 20:08

een beetje raar dat je er zo over denkt meisje....
maar ja....je moet het zelf weten!
en idd, je typt echt wazig....!!!

Jadis 24-01-2003 20:48

Het is pas tijd als je iemand gevonden hebt die je de moeite waard vindt.

Freyja 24-01-2003 22:08

Heb ff replies weggehaald, beetje zonde als haar topic volgespamd wordt vind je niet? :o

[eitje]Methuselah 25-01-2003 03:20

Ik merk wel wanneer 't daar tijd voor is, eerst 'n leuk meisje tegenkomen dat ook wat in mij ziet en dan zal ik wel zien vandaar...

Bazz 25-01-2003 03:40

Citaat:

JOELLOVERNR1-XX schreef:
hep ik ook nie gehad
ik ben gewoon ontmaagd wanneer ik zelf vont dat ik eraan toe was de dag voordat ik 13 werd en het was heel erg lekker! mensen die het doen laleen maar omdat het tijd is zijn stom!

ag ja je hebt van die mensen :confused: If you don't mind me asking, hoe oud is je (toenmalige?) vriend?

[ontopic] Ach ja, ik snap al dat geziek niet hoor, ontmaagding sjah :S het kan aan mij liggen, maar zover ik weet is ontmaagding niks nieuws bij de meesten, aangezien ze meestal wel IETS in zich hebben gehad. Oftewel je bent eigenlijk wat dat betreft al ontmaagd. Maar das mijn mening. Oftewel, laat haar lekker denken zoals ze doet =)

SilverAngel 25-01-2003 10:42

Citaat:

igfy schreef:

je gaat toch niet naar een vriendje opzoek omdat je het tijd vindt om ontmaagd te worden???
Ik denk dat dat een hele verkeerde instelling is om een vriendje te zoeken. Het is sowieso vreemd dat ze ineens met het idee komt om een vriendje te zoeken. Dat soort mensen houdt er blijkbaar een andere mening op na dan ik. Ik vraag me af of ze zo wel zo gelukkig gaat worden.
SilverAngel

mathfreak 25-01-2003 12:01

Citaat:

Morgan schreef:
Heb ff replies weggehaald, beetje zonde als haar topic volgespamd wordt vind je niet? :o
Ben ik er eens een dag niet, is het meteen weer hommeles... :D

Thomas 25-01-2003 12:12

Citaat:

Studentje schreef:
Tamelijk sneu.
Behoorlijk sneu.

jos-fan 25-01-2003 12:19

idd...

Carl Johnson 25-01-2003 12:55

Umh...lekker boeiend...? Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om de eerste keer... :confused:

Bazz 25-01-2003 15:05

Arg, ik lees hier een paar reacties die op het volgende neerkomen:
"BEETJE Loos om een vriendje te gaan zoeken om ontmaagd te worden"
WTF:eek: Het is uberhaubt fout om ee vriend(in) te zoeken omdat je seks wilt, maar ook om ontgroent te worden moet je geen vriend(in) zoeken, en dat gebeurt toch ook? :confused:

Bazz 25-01-2003 15:07

Citaat:

tja...? schreef:
Umh...lekker boeiend...? Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken om de eerste keer... :confused:
ag ja
het is toch echt iets wat je maar 1x in je leven meemaakt, en alle "romantische" gevoelens om de ontmaagding heen enzo maakt het speciaal, verder vind ik het ook bullshit =)

Sarah 25-01-2003 20:16

sex hebben omdat je vindt dat de tijd rijp is, is op zich niet vreemd... maar een vriendje zoeken omdat je sex wilt, is niet erg aardig tegenover dat toekomstige vriendje...

Jadis 26-01-2003 15:47

Als ze ontmaagd wil worden kan ze net zo goed de plaatselijke snackbar inlopen en roepen: "Neuken?"

Kroepoekie Mauw 26-01-2003 15:51

Citaat:

Jadie schreef:
Als ze ontmaagd wil worden kan ze net zo goed de plaatselijke snackbar inlopen en roepen: "Neuken?"
zo heeft een vriendin van me het wel gedaan want ze was 15 en nog maagd en dat was niet echt tof.

Evito 26-01-2003 15:58

Citaat:

Kroepoekie Mauw schreef:
zo heeft een vriendin van me het wel gedaan want ze was 15 en nog maagd en dat was niet echt tof.
Dat ze maagd was of dat ze toen door een willekeurige boerenlul geneukt is?

Kroepoekie Mauw 26-01-2003 16:02

Citaat:

Evito schreef:
Dat ze maagd was of dat ze toen door een willekeurige boerenlul geneukt is?
ze is heus niet door de dorpsgek geneut hoor we hebben wel de mooiste jongen voor haar uitgezocht. anders hoorde ze er toch niet bij dus ze moest wel

Evito 26-01-2003 16:03

Citaat:

Kroepoekie Mauw schreef:
ze is heus niet door de dorpsgek geneut hoor we hebben wel de mooiste jongen voor haar uitgezocht. anders hoorde ze er toch niet bij dus ze moest wel
Wow wat koel zeg,
uhum,
hebben ze dit wel veilig gedaan?

Kroepoekie Mauw 26-01-2003 16:06

Citaat:

Evito schreef:
Wow wat koel zeg,
uhum,
hebben ze dit wel veilig gedaan?

ja het kind is er veilig uit gekomen dus.

Studentje 26-01-2003 16:19

OMG, denk je het gehad te hebben...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.