![]() |
is er iemand zaterdag naar de advanced party in melkweg geweest?
ik wel, en ik vroeg me af wat voor muziekstijl het nou eigenlijk was, want ik vond het helemaal te gek, maar ik kon het niet echt plaatsen.
|
nou jah, ben er wel geweest, maar nie afgelopen zaterdag
|
kun je me wel vertellen wat voor muziek het was, want daar ben ik nog erg benieuwd naar
|
ik kijk wel ff op www.melkweg.nl
|
ik neem aan dat het een dance event was?
|
ik heb een mailtje gestuurd dus even geduld, zodra ik het weet weet jij het ook
|
ik heb het kunnen vinden:
Ik stuur je de tekst uit het programmaboekje, meer weet ik niet want het was een verhuursituatie Marjolein Advanced Party Andy Smith (Portishead) / DJ Hyper (Bedrock Breaks) / DJ Q (Filter, Music For Freaks, Glasgow Underground) / DJ Angelo (with Live Band) / Acid Disco / Sub-United Headliner Andy Smith trakteert het publiek op een “taartpunt” uit de muzikale erfenis van Portishead. Hij draait sixties en sevnties soundtracks, jazz, funk, oorspronkelijke breaks en, ja zelfs, obscure rockplaten. De visionaire dj Q mixt jazz, disco, house en Detroit techno, terwijl dj Hyper ("one of the worlds most wanted acts/ best breakbeat dj's" ; DJ Magazine) het dansende publiek voorziet van de breakbeats waarmee hij in Londen beroemd is geworden. Dj Angelo zal voor het eerst in Nederland live spelen met Michael Lee en Vinnie Killduff. |
Citaat:
groeten kas |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |