![]() |
4 Rare Schrijfsels
We find perfection in vanity
We find happiness in pain The human mind’s twisted ways We drive people mad By driving them away Flowering thoughts are extinguished Tell me the difference between humans and animals Oh wait…Animals are civilised That’s the truth. In the pure darkness I find my destiny Hidden in the pure light Of despair I find what I want most Pure bliss in my mind Free from this world’s troubles No noise in my head Only me Completely at peace Just floating in ecstasy Until someone calls to me again And takes me out of this place So close to my dreams And yet as far as my nightmares I fear that I will never find my goal To finally be happy and at peace I shall find it in life Or shall I find it in death? Jij zit daar en Ik zit hier Zo dichtbij en Toch ver weg Ik steek mijn hand uit maar Jij verdwijnt in het niets Alleen een schim uit Mijn gedachten Sorry Het spijt me Voor alle dingen die ik niet heb gedaan Het spijt me Voor alle dingen die ik had moeten doen Het spijt me Voor alle pijn die ik je heb gedaan Het spijt me Voor alles wat nog komen gaat Het spijt me, het spijt me, het spijt me, het spijt me |
ik vind ze allemaal wel mooi...
vooral de 3e vind ik erg mooi... goed gedaan! (y) (y) (y) klapperdeflap |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |