![]() |
Middelen tegen puistjes?
Wie weet hier goede middelen tegen puistjes?
Ik heb er zelf ook één :) Het heet Tea Tree Oil en het is heel sterk spul. Zeker niet per ongeluk in je ogen smeren. Als je de geur ruikt dan opent het je neus, je kunt het ook gebruiken als je erg verkouden bent (gewoon 10 druppels in heet water, en daarboven gaan stomen :)). Maar voor puistjes moet je het op een doek doen en dan over je puistjes heen smeren... Ik doe dat dus ook over me gezicht, het helpt bij mij wel wat, alleen heb ik dan in het begin dat me ogen prikken vanwege de sterke geur, daar moet je even op letten. Op internet zijn hier sowieso veel sites over te vinden, dus moet je daar maar eens tussen spitten. Wie gebruikt hier trouwens nog meer Tea Tree Oil, en werkt het bij jou? |
nooit van gehoord, ik gebruik altijd wasbenzine :D
|
acne crème plus van Widmer, kun je kopen bij de apotheek
werkt na een aantal weken, en helpt echt wel de eerste maanden, maar daarna niet meer zo goed |
Het heet Tea Tree Oil
Waar kun je dat kopen?? in een gewone supermarkt? en van welk merk is het?? |
Mja zoiets heb ik ooit gekocht voor m'n eczeem... brande als de tering dus ik gebruik het nooit... ik heb het btw bij zo'n natuurwinkel gekocht.
|
Citaat:
Zoals Dreen al zei dat het brandde...dat komt ook omdat het zulk sterk spul is, en exceem is meestal 'open'. Als ik het op mijn gezicht doe dan brandt het ook even, dan voel ik dat het werkt. Maar het droogt mijn huid niet uit, net als bij alcohol. |
Ik heb de kat er mee gewassen (met kattenshampoo dan)... :o En het stinkt... Ik gebruik benzylperoxide en Diane35, werkt allebei ook prima.
|
Citaat:
alleen heb nog wel wat bultjes op me neus, :S naja zal vast wel keertje over gaan... :) helpt wel goed iig |
eryacne, moet je ook halen bij de apotheek...
das echt het allerallerallerbeste!! gewoon iets wat echt helpt, medicinaal, ipv al die alternatieve vage smeerseltjes en uitdrogende clearasil is al helemaal (n)(n) |
Inderm (kan je halen bij je dokter) werkt goed, en de diane-35 pil idd ook.
|
Citaat:
Tea Tree Oil doet pijn, zeker als het in eczeem wondjes ed komt. :\ (maar hey, het geneest wel sneller dan.. bij mij iig) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |