![]() |
kettink aan je broek
wat vindt jij van een kettink aan je broek???????
ik vindt het egt superkoel!! |
KeEp SpEnDiNG MoST ThEERE lIVeS LifIng iN tHe BrEEZaHz PArAdiSE XXX JoEL RuLLLEZZ
:D:D *lmao* |
Ik nieh, tis echt wat voor de wannabee skaters. Ik draag het niet omdat het niet board.
En ik wil niet zo`n avril sk8erboi aftreksel wezen. |
Ligt eraan, soms vind ik zo'n ketting op zich wel grappig staan. Maar dat ligt aan de ketting vooral.
Maar als jij behoefte hebt aan het dragen van een ketting dan doe je dat toch gewoon :| |
maar je hebt zeg maar van die skaterkettingkjes, maar ook van die kettingkjes die je aan een heupriem vastmaakt en die dan in meer onder elkaar op je been/heup hangen... dat is hip ofzo
maar soms, staat het inderdaad wel leuk. laatst nog stond het leuk :) |
Mh, het kan in principe wel staan, maar over het algemeen is het godsgruwelijk lelijk.
En tegen gewone portemonneekettinkjes heb ik geen bezwaar. |
Citaat:
Haha. Alleen een kleine ketting bij dames die aan de riem vastzit is :cool:. |
kijk het verschilt he.. ik ken een jongen die heeft een heel schattig knalgeel badeendje aan zo'n ketting gehangen.. dan vind k eerlijk gezegd uberkoel :D
|
Ze doen me niet zo veel, daarbij vind ik ze ook totaal niet handig.. volgens mij trekken ze zo juist heel makkelijk je portemonnee uit je broek.. of?
|
heb ik nooit meer eigenlijk..
bleef overal achter haken en mn ouders klaagden telkens dat als ik vlug opstond die ketting tegen de meubels aankletterden "strax komen dr krassen op!" :| :o |
Citaat:
Ik vind het in de meeste gevallen ook niet mooi, hoe meer..hoe lelijker,en het word nog erger als ze tot aan de knieen hangen ofzo :\ 1 kettinkje kan nog wel leuk zijn :) |
echt heel veel altopunten voor dikke kettingen :D
|
1 kettinkje inderdaad, mits het een cute kettinkje is :o, zag er laatst een, heel subtiel dingetje dat ook maar heel kort op je been valt.. maar het hoorde bij een broek die ik niet zo boeiend vond :\
|
Citaat:
Of als de kettingen niet rechtmatig verkregen zijn, van die rood-witte..kettingen,gejat van de oprit van de buren ofzo. |
Citaat:
nog meer punten als je die aan je tas hangt. maar echt superpunten als je ze om je nek durft te hangen. |
en als je je aan een rood met witte ketting ophangt heb je 380 goth/alto punten
|
zooo van gisteren :rolleyes:
Parelsnoer om je middel ipv zo'n megaketting is wel :cool: |
Citaat:
Dit is geen fictie trouwens :D |
Citaat:
Stoer ... als in rambo-alto!!! Tough guy hardcore alto all the way, hosé. je tepel en je intieme piercings met elkaar verbinden met een coole zware stalen alto ketting is misschien een nieuw idee |
Citaat:
|
Citaat:
DIY is hip! ;) |
alto's zijn eng (n)
|
maartje ne rutger: flauw ;) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kheb een fietsketting aan mn broek:p
Alleen thuis mag ik die niet aan, omdat ie de meubels beschadigt :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een keting kan best mooi zijn, alleen dan niet bij van die skaterkleding.
|
een "echte alto" neemt zijn vrienden mee aan zijn ketting punten of niet zolang het maar uber is.
|
Onhandig :| Met zo'n ralle ketting blijf je echt overal achter haken :|
|
Bruut, alto punten voor mij dan :D
Ik heb een niet-zeer lompe ketting, heel braaf gekocht ook. Mini portomonee kettinkjes zijn kut, en ik ben al anderhalf jaar geen portemonee meer kwijt geraakt (nee, roel laat gewoon het geld eruit vallen, 30 euro :| :o) |
licht eraan, ik draag t soms ook wel. gewoon als IK er zin in heb
doe het gewoon als je wil, en niet dan niet :rolleyes: |
Citaat:
btw, kheb ooit een ketting aan me broek gehad, maar nadat ik de bus miste omdat ik met deze ketting aan het bankje in de bushalte vast zat ben ik er maar van af gestapt... en dat is echt gebeurd (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou, das nog nie eens het meest truie wat ik ooit heb meegemaakt :p |
nah ik kan ze bij sommigen wel leuk vinden staan, maar wel een simpele niet te grote normale ketting... maar meestal vink het niks...
|
Citaat:
lol hm. interessant. dus alleen wannabe skaters dragen t? ik skateboard al ruim 3 jaar, en draag WEL een ketting...maar dan wel als ik nie aan t skaten ben. dus... |
Soms kan het leuk staan,
hangt ervan af wat voor ketting tis, en bij wie.. |
oei, die dingen maakten toch zo'n lawaai bij het gaan staan en het gaan zitten in de klas. Bij tentamens ergerde iedereen er zich zo aan dat ik ze er maar afhaalde....ratjsssss....
Ik vind ze nu niet zo boeiend meer, maar ik heb in het verleden volgens mij heel wat van die superpunten binnengehaald :D |
snap het nut niet van zo n ketting,soms ziet het er wel leuk uit.
maar k hoef er zelf geen een ofso |
Ik heb een vrij lange, ook braaf gekocht..zitten mijn sleutels aan, maar ik maak hem altijd aan zo'n riem ding vast, doe het ding in mn achterzak zodat je er weinig van ziet..
Kweeniet, het is gewoon handig, meer niet. |
Citaat:
|
Neu, lijkt me niets.
|
walgelijk!!!
|
Citaat:
|
ik vind het wel leuk staan hoor
als het er maar niet te overdreven uitziet |
Citaat: