![]() |
eerherstel voor campingsmoking?
in het volkskrant magazine staat een artikel over het terug in de mode komen van trainingspakken.
Ik had het zelf ook al door, zelfs de H&M verkoopt nu van die mooie modellen trainingsbroeken en jackjes. btw, ik hèb zelfs zo'n trainingspak. duss... wat vinden jullie ervan? ik zag foto's van meisjes in trainingspak met hakken eronder, of die hun trainingsbroek in de laarzen stopten... best interessant, maar dat gaat me dan weer te ver (bovendien zitten gympies gewoon veel lekkerder :D ) mening graag :) |
ik vindt het egt schattig
mijn vriendje heeft ook heel vaak een trianinkspak aan en het staat hem egt lekkerr (y) (y) (y) (y) (y) |
Moewhhahaa :) Over het algemeen vind ik trainingspakken niet eens zo erg, maar ze krijgen op een camping wel meteen zo'n speciaal effect :)
Hakken eronder, omg :| Hoe durven ze :) Maar ik draag het niet, het staat me niet. |
Ik vind het eigenlijk nogal lelijk, en al helemaal met hakken eronder of in laarsen gestopt. Net als die pyjamabroeken trouwens.
|
Trainingsbroeken kunnen zeker vet zijn , mits het nie van die foute zijn.
|
Citaat:
|
Ik heb een geweldige trainingsbroek.
Een donkerbruine, met rastastreep aan de zijkant :) En dan gewoon met allstars eronder. Maar fluorisendere nylon trainingspakken, doe maar niet. :\ |
Citaat:
|
Citaat:
:P :D |
Nee, niet echt charmant imho. En hakken eronder? :confused:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet hoor. Dat trainingspakken weer inkomen is natuurlijk een logisch gevolg op de jaren 80 revival. Maar ik vind een trainingspak wel héél erg fout. Een trainingspak is de grens leuk-fout net voorbij...
|
Citaat:
|
Hmja, je merkte het vorig jaar al een beetje, al die vestjes die weer in kwamen, trainingspakstofje, enz.. Die vestjes enz. vond ik nog wel okay, maar als geheel.. *rilt* Enge flashbacks, het hoeft van mij niet meer zo. Ik ben wel benieuwd hoe ze dit op een beetje een andere manier gaan introduceren in het straatbeeld.
|
Hmz trainingsbroek met hakken eronder... oke apart :confused:
Er zijn best leuke/hippe trainingsbroeken maar dat vind ik dan toch echt uitsluitend voor tijdens het sporten. Van die ouderwetse trainingsjasjes kunnen wel leuk zijn als gewone kleding, heb ik zelf ook wel, maar trainingspakken in het algemeen > (n) |
Hmm, ik draag wel graag zo'n lekker nonchi losvallende trainingsbroek, maar echt een pak, nee liever niet geloof ik
|
soms heb je van die semi tainer hesjes die wel erg leuks zijn maar de broek mag je van mij thuis laten.
|
Ik vind het er niet uitzien,
dan word je zo'n Ali G figuur |
In Utrecht lopen de corpsballen ook vrijwel altijd in trainingsbroek met Nike Air Max en een bomberjackje...
|
Citaat:
Ontopic: K weet niet heb zelf alleen een adidas jasje... das zoon beetje het enigste wat ik nog wel vet vind |
en dan dat geluid als je stapt/beweegt: *zschwiep zgschwiep* :eek:
|
Ja.. trainingspakken zijn wel leuk.. maar dan gewoon van stof, niet van die vieze..gladde..glimmende...metfluoriscerendekleuren..pakken.
|
Een trainingspak is voor het sporten. Dus om gewoon aan te trekken, (n).
|
trainingsbroeken vind ik wel leuk. maar hele roze-groene trainigsoutfits incl. bierbuik, biertje in de hand en "helahelahelaholala"-muziek op een warme zomeravond in de plastic campingstoel voor de vaste stacaravan waar je elke zomer zit met je camping-homies.
no thanks |
Citaat:
- knuffels horen niet aan een tas - rood/wet kettingen hoor je de weg mee af te zetten etcetc (snap je de hint?) |
Ik vind het verschrikkelijk: het is al lelijk om in te sporten, laat staan om in het dagelijkse leven te dragen!
|
Traininsjasjes zijn opzich best hip. Maar als je dan die unisex neckermann trainingspakken krijgt, die fluorescerende kleuren met van dat elastiek onderaan de broek en aan het uiteinde van de mouwen, en met ritsjes onderaan de broek...neh. bah.
(zie je christina aguilera al gaan?:S) |
maar volgens mij stellen jullie je allemaal iets verkeerds voor, komt misschien ook door mij topictitel, maar ik bedoel dus nìet van die echte trainingspakken. maar van die trainingspakken die hip en stijlvol zijn, bijvoorbeeld zoals jennifer lopez en madonna dragen, zulke trainingspakken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Sportkleding is om te sporten... 'normale' kleding met een sportief karakter is wat anders ;) |
Citaat:
|
Citaat:
juh, en dat die tourijah ofzo :| van de sugababes in de strongerclip ook, maar haar staat het niet. |
Citaat:
Ík vind dat een trainingspak voor het sporten is en dat je er naar mijn idee belachelijk bijloopt als je 'm gewoon aantrekt. Hetzelfde geldt voor veiligheidsspelden aan je oor etc. :p. |
Citaat:
Ik vind trainingspakken over het algemeen vreselijk. Maar de pakjes van Ben Stiller en kids in de Royal Tennenbaums zijn wel weer supergeweldig. En sommige trainingsbroeken zijn wel koel. En jasjes ook, daar vallen mijn Fred Perry en Puma-dingen ook weer onder natuurlijk. |
Citaat:
Sportieve jasjes/vestjes zijn leuk, maar het moet niet bijpassend zijn bij de broek. Ziet er gewoon niet uit, net als zo'n spijkerpakje (wat Louise all zei). |
Citaat:
Of Mutuya? |
groen Om eerlijk te zijn vind ik het fucking lelijk. 7
|
groen???
7 ??? |
Citaat:
|
superrrrrrrr gabberrrrrrrrr
nee, ik vind er geen hol aan maja... schiet mij maar lek |
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens alleen overdag, als je 'savonds in de Wolloomolloo komt ziet iedereen er weer netjes uit... |
Citaat:
Ja, Mutya heet ze. :) |
Citaat:
|
Je hept best mooie trainingspakke hoor...
Ik denk ook niet dat t de bedoeling is dat we allemaal weer in aussi's gaan lopen! Al was dat toen best vet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |