Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat is beter?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=353311)

Super Vegeta 24-01-2003 21:54

Wat is beter??

Wat denken jullie dat beter is om te bereiken?

Liefde in je leven, met een meisje dat je gelukkig wilt maken. En alles met haar delen, door zware en betere tijden. Ze is een hele steun ook, en altijd aardig. En ze was de eerste die in me geloofde :eek:

OF

Je levensdroom. :cool:

Ik weet echt niet goed welke ik moet kiezen. :confused:

spacegirl 24-01-2003 21:57

ik weet niet wat je levensdroom is, maar ik denk dat ik voor dat meisje zou kiezen in mijn geval een jongen, mijn vriend dus.

Omdat ik niet tegen alleen zijn kan, en omdat ik gewoon heel gek ben op mijn vriend, 1 van mijn grootste wensen is trouwen en moeder worden en dat gaat met hem lukken, mijn andere droom maak ik daarna wel waar, ik heb liever dat er iemand aan mijn zeide is en dat ik ontzettend gelukkig ben dan dat ik eenzaam mijn 'droom"achterna ga

perseus 24-01-2003 21:58

Ik denk het meisje... Als je later 'groot' bent wil je toch kroost? :p

Super Vegeta 24-01-2003 22:01

Kids, altijd leuk. Maar dat kan altijd toch nog, met elke vrouw? Begrijp me niet verkeerd hoor, maar is dat een reden om bij iemand te blijven?

Super Vegeta 24-01-2003 22:04

Vergeet dat laatste dat ik zei, ik ben geen hoerenloper. Ik wil alleen kinderen van een vrouw, waar ik van hou.

Wim Wok 24-01-2003 23:42

ik denk dat je wensdroom nie compleet is zonder vrouw om van te houden en die van jou houdt, wat is een droombaan als je alleen thuiskomt?

[eitje]Methuselah 25-01-2003 03:17

Mijn levensdroom, die houdt ook de liefde van mijn leven in. Ik kan me geen 'droomleven' voorstellen zonder iemand waarmee ik alles deel.

Bazz 25-01-2003 03:47

M'n levensdroom dan maar :)
Aangezien ZIJ niet bestaat ofzo :)

[eitje]Methuselah 25-01-2003 03:54

Citaat:

Bazz schreef:
M'n levensdroom dan maar :)
Aangezien ZIJ niet bestaat ofzo :)

Don't give up hope dude...

Bazz 25-01-2003 03:57

Citaat:

[eitje]Methuselah schreef:
Don't give up hope dude...
I don't give up hope, hope gives up me

SilverAngel 25-01-2003 10:31

Ik denk dat het eraan ligt wat je droomwens is...
Zo kan ik niks zinnigs zeggen (anders ook niet hoor)

SilverAngel

CoveredEyes 25-01-2003 10:39

[QUOTE]SilverAngel schreef:
[B]Ik denk dat het eraan ligt wat je droomwens is...
Zo kan ik niks zinnigs zeggen (anders ook niet hoor)

Jah kun je ons meer vertellen over je droomwens???

Sithan 25-01-2003 11:04

Van je levensdroom is er maar 1,
Vrouwen zijn er zat :p

elledc 25-01-2003 12:12

Kan het niet zijn dat de persoon die je tegenkomt, van wie je houdt en waarbij de liefde wederzijds is, je levensdroom is? Het is zo mooi dat je denkt dat het geen realiteit is, omdat alles wel perfect lijkt te verlopen en je niks anders wenst, dat je een doel hebt en dat is je verdere leven delen met die ene persoon.
Dromen daarbuiten zijn dan niet meer nodig.

Wes 25-01-2003 12:46

Mijn levensdroom.

Commondude 25-01-2003 14:19

Ik zou zelf niet op mijn droomvrouw wachten.

Als je niet groot en breed gebouwd bent zoals ik, kun je lang wachten.

Ik neem nu met alles genoegen, zolang ze maar aardig en lief is, verder boeit het uiterlijk me 0%

Als ik maar niet alleen hoef te zijn als ik van het werk thuiskom.

ydnew 25-01-2003 14:29

LEVENSDROOM, en dan dat meisje in je droom betrekken.

Gothic 25-01-2003 15:17

levensdroom is vaak niet te bereiken en als je die bereikt hebt, is het vaak al niet leuk meer... dus ik denk de liefde van mijn leven.

igfy 25-01-2003 15:39

kun je niet proberen het een beetje te combineren.... het is toch niet zo dat je levensdroom alleen maar mogelijk is zonder haar...

en anders dan met je misschien een klein stukje van die droom opgeen om bij haar te zijn... ik weet ook niet pcies in welke situatie je zit... dus ik kan het niet zeggen....

Warsocket 25-01-2003 19:06

zon'n meisje wat mij snapt waar ik van houd en lief en leed mee kan delen dat is mijn levensdroom (ik kan nix bedenken wat ik belangrijker zou vinden)

Super Vegeta 25-01-2003 21:22

Mijn levensdroom zal ik dan maar ff vertellen:

Ik wil al heel me leven perfect zijn, onbreekbaar in alles. Ik wil me gevoel kunnen uitschakkelen. En nooit moe worden, of pijn voelen. Ook wil ik prof.keeper worden, maar met een vriendin heb ik daar geen tijd voor, om te trainen bedoel ik. Dus nu hebben jullie een overzicht van alle dingen die ik wil, en kan kiezen.

Last Resort 25-01-2003 21:39

Citaat:

Super Vegeta schreef:

Ik wil al heel me leven perfect zijn, onbreekbaar in alles. Ik wil me gevoel kunnen uitschakkelen. En nooit moe worden, of pijn voelen. Ook wil ik prof.keeper worden, maar met een vriendin heb ik daar geen tijd voor, om te trainen bedoel ik. Dus nu hebben jullie een overzicht van alle dingen die ik wil, en kan kiezen.

Eigenlijk wil jij dus gewoon onmenselijk worden?

maargoed, mijn levensdroom is gewoon gelukkig worden......., daarmee is die beter dan elke andere eigenlijk. En daar hoort ook de ware liefde bij.......

ABgirl 25-01-2003 22:25

Citaat:

Super Vegeta schreef:

Vergeet niet dat een profcarriere als keeper ergens in je 30ste (als 't meezit iets ouder) ophoud, terwijl je droomvrouw als het goed is je hele leven bij je blijft.

nare man 25-01-2003 23:15

Simpel. Die droom.

Mijn leven, als individu is belangrijker dan een vriendin. Dat is maar een bijkomstigheid. Ik ben als persoon volwaardig en compleet en heb dus ook niet iemand nodig om me 'aan te vullen'.

Sarah 25-01-2003 23:40

Citaat:

Super Vegeta schreef:

en toch zijn de meeste profvoetballers getrouwd... maar ik neem aan dat jij ook wel naar school zult moeten

je traint/schoolt toch niet 24/7? je hoeft je vriendin niet elke dag te zien, je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je twee avonden en een nacht per week samen doorbrengt, dat is voldoende om een relatie in stand te houden en ik denk dat je dan nog wel genoeg tijd over hebt voor je training... weet het niet zeker....

in elk geval, als de 'levensdroom' zoiets inhoudt, zou ik Degene niet opgeven daarvoor...

(ik vroeg me overigens even af of je misschien bij me in de klas zit)

Super Vegeta 26-01-2003 11:01

Citaat:

sarahbressers schreef:
en toch zijn de meeste profvoetballers getrouwd... maar ik neem aan dat jij ook wel naar school zult moeten

je traint/schoolt toch niet 24/7? je hoeft je vriendin niet elke dag te zien, je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je twee avonden en een nacht per week samen doorbrengt, dat is voldoende om een relatie in stand te houden en ik denk dat je dan nog wel genoeg tijd over hebt voor je training... weet het niet zeker....

in elk geval, als de 'levensdroom' zoiets inhoudt, zou ik Degene niet opgeven daarvoor...

(ik vroeg me overigens even af of je misschien bij me in de klas zit)

Bij je in de klas????????????????????

Super Vegeta 26-01-2003 11:02

Citaat:

Berserker_nl schreef:
Eigenlijk wil jij dus gewoon onmenselijk worden?

maargoed, mijn levensdroom is gewoon gelukkig worden......., daarmee is die beter dan elke andere eigenlijk. En daar hoort ook de ware liefde bij.......

Het is niet onmenselijk, het is mogelijk. Maar het gaat echt niet samen, want het is echt veel werk, en kost me veel energie. Ik ben meestal helemaal uitgeteld na een training. Dus droom of meisje?

elledc 26-01-2003 11:11

Citaat:

nare man schreef:
Simpel. Die droom.

Mijn leven, als individu is belangrijker dan een vriendin. Dat is maar een bijkomstigheid. Ik ben als persoon volwaardig en compleet en heb dus ook niet iemand nodig om me 'aan te vullen'.

Dat vind ik toch maar een vreemde gedachte, ik denk dat je altijd iemand nodig hebt om je leven aan te vullen, desnoods 'beter' aan te vullen.

moenbase 26-01-2003 11:14

Citaat:

Super Vegeta schreef:
meisje
OF

Ligt eraan, vind ik dat meisje ook geweldig? En, blijven we 'voor altijd' bijelkaar?
Zoja, dan ga ik (natuurlijk) voor 't meisje.
Ze hoeft trouwens niet altijd aardig te zijn, ze mag ook weleens boos zijn als ik iets doe wat haar niet zint...

Talon 26-01-2003 11:17

je levensdroom, anders zul je later altijd gaan afvragen: wat als ik nou wel die kans had gebruikt.. enz..

Evito 26-01-2003 11:19

Je levensdroom.
Liefde tussen iedereen.

Evito 26-01-2003 11:19

Mijn persoonlijk geluk is zo minderwaardig vergeleken bij het geluk van de wereld.

Sarah 26-01-2003 20:08

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Bij je in de klas????????????????????
mjah er zit een jongen van 17 bij mij in de klas die profkeeper wil worden en daarvoor erg veel moet trainen, en die al een vrij lange tijd een vriendin heeft, en die nogal perfectionistisch is

*blue angel* 26-01-2003 21:32

hoe kan je gelukkig zijn/worden als je enige streefdoel iets is dat nooit bereikt kan worden, namelijk lichamelijke perfectie en emotionele leegte?

Super Vegeta 27-01-2003 13:14

Citaat:

*blue angel* schreef:
hoe kan je gelukkig zijn/worden als je enige streefdoel iets is dat nooit bereikt kan worden, namelijk lichamelijke perfectie en emotionele leegte?
Het kan wel bereikt worden, maar je moet er veel voor opofferen.

Super Vegeta 27-01-2003 13:18

Citaat:

sarahbressers schreef:
mjah er zit een jongen van 17 bij mij in de klas die profkeeper wil worden en daarvoor erg veel moet trainen, en die al een vrij lange tijd een vriendin heeft, en die nogal perfectionistisch is
Misschien wel, maar dat merk je vanzelf. Ik heb niet heel me leven prof.keeper willen worden, en zoveel vergt dat nou ook weer niet.

smoguzbenjamin 27-01-2003 15:15

Mijn droomwens is gelukkig zijn.

Super Vegeta 28-01-2003 10:40

Ik heb besloten, zie mij profiel. Ik weet 100% zeker dat ik liever me droomwens heb, ben tevens op een ander meisje verliefd geworden. :eek: Maar ik kan me droomwens niet uitlaten komen, omdat ik geen zin heb, om dag in, dag uit alleen maar te trainen. Er moet een andere oplossing zijn, daarom wil ik opnieuw beginnen. Ik kijk wat het wordt met dat meisje, en als zij net zo achter me staat in mijn dromen, dan doen we het samen. En anders gewoon niet, want ik ga geen ongeluk meer verspreiden.

Super Dennis signs off.

elsjuh 28-01-2003 15:31

ik denk dat mijn levensdroom is om gelukkig te zijn met the 1 that I love, dus veel te kiezen valt er in mijn geval niet, lekker handig!! :-)

Andijvie 28-01-2003 15:39

mja, ik denk dat mijn vriend (of toekomstige vriend) ook in mijn totale levensdroom voorkomt, ik heb niet echt een droom waarin ik alleen ben ofzo.. liefde maakt daar gewoon een deel van uit..

Thomas 28-01-2003 16:03

Kies voor de liefde, dat zou ik iig zeker doen.

David 28-01-2003 16:08

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Wat denken jullie dat beter is om te bereiken?

Liefde in je leven, met een meisje dat je gelukkig wilt maken. En alles met haar delen, door zware en betere tijden. Ze is een hele steun ook, en altijd aardig. En ze was de eerste die in me geloofde :eek:

OF

Ik weet echt niet goed welke ik moet kiezen. :confused:

liefde geeft voldoening .. levensdoelen niet ..
al denk je soms van wel

xXxEvaxXx 29-01-2003 15:04

Ik zou kiezen voor mijn vriend ( als ik die zou hebben )...
wel moeilijke keuze...

Dusjcrib 29-01-2003 17:20

Wanneer ik op dit moment voor die keuze gesteld zou worden, zou ik kiezen voor mn levensdroom. Uit puur liefde zou ik nu namelijk geen geluk kunnen halen.

Ik kan echter niet zeggen dat dit altijd mijn keuze zal blijven, behoeftes veranderen namelijk..

Judici0us 30-01-2003 15:35

het een lijd altijd tot het ander... zie bill gates, lelijk als de hel, toch happily married en zn droom... tsja 600+ miljard lijkt me niet vervelend...

Super Vegeta 30-01-2003 19:10

Ik kies voor me droom, liefde breekt me te vaak in een te korte tijd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.