![]() |
weet iemand een liedje. KIJK !!!! en HELp !!!
weet iemand een liedje dat over het volgende gaat:
*2 meisjes die van elkaar houden (*beide ouders mogen het niet weten) *één van meisjes sterft *en ander pleegt uiteindelijk zelfmoord *2 meisjes hebben nogal groot verschil van leeftijd kweet het, het is nogal... Bweik... Maar ik moet een passend liedje vinden over een boek dat ik gelezen heb en dat waren de hoofdthema's van dat boek. |
ik weet geen liedje dat er bij past, maar hoe heet dat boek?
|
Citaat:
auteur:Harry Mulisch |
ik zou niet specifiek daarop gaan leten
zoek iets waarbij je een soortgelijk gevoel krijgt |
All the things she said van tatu gaat over 2 meisjes die van elkaar houden. Tis dan wel ook alles...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
luister deze 3 nummers, alledre van NOFX gaan over liefde tussen twee dames :P vooral 2e is n aanrader
-liza & louise -Louise -Liza is nie echt wat je zoekt denk ik, maar dat lijkt mij echt onmogelijk te vinden, vee lte bepekrt, kan je beter new noise's raad opvolgens als je t mij vraagt |
Louise ja :D
|
Och je kunt zoveel bedenken
wat nog mooier is (als je er een cijfer voor krijgt...?), is een metaforische betekenis...! Zoals bijvoorbeeld vrede en oorlog die van elkaar houden, de zon en de maan, die elkaar maar zelden echt goed kunnen zien, en ga zo maar door! |
Citaat:
|
Citaat:
you better lick my puss and asshole clean treat my clit like bubblegum BITCH MAKE ME COME! :rolleyes: |
Citaat:
|
In Your Room van K'c choice zou ook kunnen als je er ver bij nadenkt. T gaat iig over een meisje waar de ikpersoon van houdt. Het wordt gezongen door een vrouw. Maar helaas... Ze pleegt geen zelfmoord, sorry!! ;)
|
Citaat:
sorry hoor, heb het liedje zowat 1000000000 keer geluisterd, en dat haal ik er dus ECHT niet uit... |
dan heb ik een te grote fantasie....
|
Citaat:
nooit geweten :D |
dan mix je T.a.t.u - all the things she said en Metallica - Fade to black toch door elkaar tot een liedje? :rolleyes:
|
~Life it seems will fade away running trough my head running through my head~
Gaat niet werken makker. |
Anal cunt-Your kid committed suicide because you suck
t gaat iig over zelfmoord.... |
Citaat:
staind - Waste |
Citaat:
|
ja ok, maar volgens die lui is ie gesprongen omdat z'n pa zuigt :)
|
Citaat:
|
:mad:
|
Citaat:
we zullen het er maar op houden dat Anal Cunt agressie losmaakt... |
het is algemeen bekend dat men van metal aggresief word.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |