![]() |
[tip!!!] Celldweller
Woehaa, weer een tip van ome Ce-El-Wan voor de meer open-minded muziekliefhebbers onder ons. Ik noem op: NIN, Orgy, Korn, meer new-wave (depeche mode), industrial en zelfs euro-house achtige elementen. En dan vergeet ik nog hiphop en drum n bass achtige dingetjes... Ik moet het nog allemaal ff op me laten inwerken, maar dit is echt fantastisch! Fantastische af en toe aan Trent Reznor en zelfs Peter Gabriel doen denkende zanger. blablablabblabla... luisteren deze poep!
Celldweller - Celldweller (2003) tips: Frozen, The Last Firstborn, Stay With Me (unlikely), I believe you, Symbiont.... [edit] luister die hele fokking cd maar, 18 nummers en ze zijn allemaal geweldig :eek: [/edit] met dank aan IRC uiteraard :D |
:eek:
hij wor stees beetah!!!!!!! 2003 is nu al een goed jaar :D |
omg... cd van het jaar? dit wordt een serieuze contender.....
|
Bek houden lennart en hiergeven
en ik heb pathos voor je En nu ga ik pitten, want ik ben knetterlam Morgen check ik de shit uit en ga ik benieuwd zijn |
Citaat:
als het zo doorgaat dan hebben we dit jaar niets anders te doen dan de bek los laten vallen van goede nieuwe releases |
dat valt nog wel mee, de andere stuff die ik gister downde was toch een stuk minder.
|
hmmm apart dit ;)
ja, klinkt wel lekker (y) |
Citaat:
|
Hard daar heb ik laatst een paar nummers van gedownd geloof ik xal even luisteren
|
Ik luister nu one good reason van ze en dies wel puiK!
|
Die ken ik ook, inderdaad! Erg koel! Ik zal es kijken of ik die ceedee kan bestellen... (ouwe stempel)
|
erg catchy, poppy
klinkt erg goed |
LENNART! DIT IS GOEDE POEP!!!!!!
Echt coole shit! Fikken welkom, neem uw plaats in de top 15 van 2003. Waar wilt u zitten? Nee, maakt niet uit dat het begin is, neem maar plaats, ik heb al eentje gerserveerd. wat zegt u? ja zo goed vind ik het... juist. |
Citaat:
|
Cephalic carnage, dan ben je goed bezig
|
De vorige band van Klayon was ook sterk. Zoek eens nummers van CIRCLE OF DUST .
|
Heb de nummers I Believe You, One Good Reason, Under My Feet en Stay with Me (Unlikely) van Silent Enigma gehad.
Kan niet wachten op de rest, erg goed spul. (y) |
Ik ken So Sorry To Say, die is cool.
Met dank aan konijnengif (y) :p |
heb gister het album in mn brievenbus ontvangen, wie interesse heeft mag zich aanmelden:)
|
Citaat:
|
WOW!!!!!!!!!!!!!
Heb net stay with me (unlikely) gehoord. Wow wat een nummer. Ik ben gelijk helemaal verkocht. Nu nog wachten op de rest. Het downloaden gaat niet zo snel :(. Dan nog maar een keertje stay with me uit m'n boxen laten knallen. |
Ja, heel vet. (y) (met dank aan GiFkOnIJn)
Frozen is echt mn favo nummer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |