![]() |
need for speed hot pursuit 2
Ik heb m gedownload :D waar: weet ik niet meer volgens mij was het het hier
wat vinden jullie van het spel?? |
Leuk spel, alleen ze zijn ook in de winkel te koop. Wist je niet heh ?
|
Citaat:
Wilco terug van weg geweest Wilco Een oude bekende |
ik vind het een briljant spel alleen een beetje makkelijk, je rijd altijd weg van die bots, als je eenmaal aan kop rijd wordt je tenzij je crashed niet meer ingehaald, ook niet op de allermoeilijkste moeilijkheidsgraad... erg makkelijk dus zelfs :).
Leuk is ook dat je online kan spelen zonder de legale versie (die ik dus voor niks heb gekocht :P), bruut spel, met anti alias aan al helemaal :) |
kVind hem zwaar tegenvallen. Het is gewoon weer hetzelfde als anders. Het is nogal onrealistisch (ooit met 300km/h door een bocht gegaan zonder te crashen) en je hebt geen schade ofzo. Met 250 km/h tegen een muur? Geen probleem.
Ook geen split screen meer, bij porsche 2000 viel het nog mee omdat het echt realistisch was. Geef mij die maar, daar kan je tenminste nog wat mee. Het enige pluspunt vind ik dat als je reset je niet vanuit stilstand hoeft te beginnen maar af word geschoten, en ok, de graphics zijn iets beter, en de muziek. Maar dat maakt het spel nog niet beter. Ooit van verbeterde gameplay gehoord (n):o :mad: :o (n) ???? |
ik vin 't echt super heb 't ook gedownload :)
maar tis ech geweldig :D |
Citaat:
|
Citaat:
(Hoewel er vroeger wel de optie 'Simulation' in zat...) |
tis niets nieuws meer helaas, het komt steeds op hetzelfde neer, helaas, nfs porsche vink nog wel de beste
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |