Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   need for speed hot pursuit 2 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=353571)

Maradinus 25-01-2003 08:36

need for speed hot pursuit 2

Ik heb m gedownload :D waar: weet ik niet meer volgens mij was het het hier

wat vinden jullie van het spel??

wilco984 25-01-2003 09:17

Leuk spel, alleen ze zijn ook in de winkel te koop. Wist je niet heh ?

Maradinus 25-01-2003 09:19

Citaat:

wilco984 schreef:
Leuk spel, alleen ze zijn ook in de winkel te koop. Wist je niet heh ?
nope

Wilco terug van weg geweest
Wilco Een oude bekende

Blizz 26-01-2003 02:10

ik vind het een briljant spel alleen een beetje makkelijk, je rijd altijd weg van die bots, als je eenmaal aan kop rijd wordt je tenzij je crashed niet meer ingehaald, ook niet op de allermoeilijkste moeilijkheidsgraad... erg makkelijk dus zelfs :).

Leuk is ook dat je online kan spelen zonder de legale versie (die ik dus voor niks heb gekocht :P), bruut spel, met anti alias aan al helemaal :)

Stinger_UT 27-01-2003 19:32

kVind hem zwaar tegenvallen. Het is gewoon weer hetzelfde als anders. Het is nogal onrealistisch (ooit met 300km/h door een bocht gegaan zonder te crashen) en je hebt geen schade ofzo. Met 250 km/h tegen een muur? Geen probleem.
Ook geen split screen meer, bij porsche 2000 viel het nog mee omdat het echt realistisch was. Geef mij die maar, daar kan je tenminste nog wat mee. Het enige pluspunt vind ik dat als je reset je niet vanuit stilstand hoeft te beginnen maar af word geschoten, en ok, de graphics zijn iets beter, en de muziek. Maar dat maakt het spel nog niet beter. Ooit van verbeterde gameplay gehoord (n):o :mad: :o (n) ????

SuperS 27-01-2003 20:17

ik vin 't echt super heb 't ook gedownload :)

maar tis ech geweldig :D

Blizz 27-01-2003 21:23

Citaat:

Stinger_UT schreef:
kVind hem zwaar tegenvallen. Het is gewoon weer hetzelfde als anders. Het is nogal onrealistisch (ooit met 300km/h door een bocht gegaan zonder te crashen) en je hebt geen schade ofzo. Met 250 km/h tegen een muur? Geen probleem.
Ook geen split screen meer, bij porsche 2000 viel het nog mee omdat het echt realistisch was. Geef mij die maar, daar kan je tenminste nog wat mee. Het enige pluspunt vind ik dat als je reset je niet vanuit stilstand hoeft te beginnen maar af word geschoten, en ok, de graphics zijn iets beter, en de muziek. Maar dat maakt het spel nog niet beter. Ooit van verbeterde gameplay gehoord (n):o :mad: :o (n) ????

te realistisch is niet leuk, tis kut als je tegen een boom rijd dat je gelijk total loss zou zijn en telkens weer opnieuw zou moeten beginnen.. trouwens... 300 km/u door een bocht.. sure :) hele flauwe bocht zeker HEEEEEEEEELE flauwe

Conan the Librarian 28-01-2003 01:15

Citaat:

Stinger_UT schreef:

NFS is nooit bedoeld om meer dan een 'arcade'-spel te zijn. :)
(Hoewel er vroeger wel de optie 'Simulation' in zat...)

RHCPPOD 29-01-2003 12:13

tis niets nieuws meer helaas, het komt steeds op hetzelfde neer, helaas, nfs porsche vink nog wel de beste

Stinger_UT 29-01-2003 14:53

Citaat:

te realistisch is niet leuk, tis kut als je tegen een boom rijd dat je gelijk total loss zou zijn en telkens weer opnieuw zou moeten beginnen.. trouwens... 300 km/u door een bocht.. sure hele flauwe bocht zeker HEEEEEEEEELE flauwe
kheb nooit gezegd dat je total moest zijn, maar je moet wel merken dat je je enigszins bezeert hebt. En 300 km/h door een bocht kan niet? Dan kan jij niet rijden zeg. Je hebt een handrem om je te laten DRIFTEN. zeker nooit van gehoord, rookies... :mad: :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.