![]() |
Loesjes verzinnen
Wij moeten voor CKV dus 3 van die Loesjespreuken verzinnen, ik heb er al wel een paar maar welke vinden jullie nou de beste? Welke 3 zal ik nemen?
Het is best belangrijk want ik maak graag een goede indruk bij CKV en bovendien vallen er prijzen te winnen (y)... Oké, hier komen ze... *Wanneer is liefde haten? *Als je knap bent, moet je in de politiek gaan *Gelukkig zijn is enkel lastig *Wanneer is ongelukkig zijn geluk? *Tegenwoordig is iedereen beroemd *Ik zeg enkel mijn waarheid *Ik haat Loesje *Mensen zien enkel wat ze willen zien Alvast bedankt, Monrath |
Mensen zien enkel wat ze willen zien
Als je knap bent, moet je in de politiek gaan Gelukkig zijn is enkel lastig deze drie vind ik de mooiste :):):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fijn dat iedereen wat anders zegt:D
Ik denk dat ik deze neem: Mensen zien enkel wat ze willen zien Gelukkig zijn is enkel lastig Ik zeg enkel mijn waarheid Of: Tegenwoordig is iedereen beroemd In ieder geval erg bedankt!!!!! |
Er zijn er maar drie die twee keer gekozen zijn. ;)
Die drie staan er bij jou ook bij iig. ;) |
Citaat:
Maar ik had al wat meer mensen om hulp gevraagd, en die zeiden weer net iets anders of zo, hoewel wel ongeveer hetzelfde dus.... |
ik haat loesje is er naar ik meen al ergens in de loesje gedichtenbundel, prachtig boekje.
|
sorry hoor, maar ik vin ze geen van alle ergens op slaan. SORRY
|
Citaat:
|
Tegenwoordig is iedereen beroemd
Ik zeg enkel mijn waarheid Wanneer is ongelukkig zijn geluk? die andere vind ik niks.. leuk probeersel maar het is geen echte loesje |
Citaat:
Als ik jou was zou ik: *Als je knap bent, moet je in de politiek gaan *Tegenwoordig is iedereen beroemd *Mensen zien enkel wat ze willen zien |
Citaat:
|
Je had ook op de meeschrijfpagina van de Loesjesite kunnen gaan. Daar staan goeien maar ook slechten. Tja.
Wel een leuke opdracht lijkt me! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |