![]() |
Placebo - Sleeping with ghosts
De nieuwe cd is een stuk experimenteler dan de vorige. Gaat dus nog wat verder dan Black Market Music qua electronica.
Rustige nummers zijn wat meer in de overhand. De wat hardere nummers zoals op de eerste 2 cds zijn ook terug tevinden. Zijn er 4 of 5 geworden die lekker scheuren. Het is allemaal wat triphop achtig, maar dat maakt het niet minder mooi.Verwacht dus iets tussen Brick shithouse en Taste in Men in over de gehele cd gezien. mirc efnet #altrock |
gaaf, kben op weg...
|
jammm, beschrijving klinkt superbe, ik ga downloaden.
|
:) klinkt idd :cool:
|
klinkt leuk :) *hebbe, hebbe, hebbe*
|
we zullen zien... :)
Ik ga zo snel mogelijk ergens luisteren. |
klinkt nie verkeerd... idd erg rustig en vrij experimenteel
|
Koel..als ik tijd heb ga k em ff downen :)
|
:| (y):)
*start mirc op* |
Die wil ik hebben!!!
|
mirc vindt mij niet liev :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu downl ik em via #rhp, daar weet ik tenminste hoe het moet :o ;) |
kvind em wel lekker (y)
|
*trasht router*
gvd ik krijg die portmapping maar niet gedaan en identd bij irc wil nog steeds niet :mad: |
kan je die ook bij winmx downloaden.. of..?
wil het graag een keer horen. |
Citaat:
Dit is de tracklist: 1. Bulletproof Cupid 2. English Summer Rain 3. This Picture 4. Sleeping With Ghosts 5. The Bitter End 6. Something Rotten 7. Plasticine 8. Special Needs 9. I’ll Be Yours 10. Second Sight 11. Protect Me From What I Want 12. Centrefolds |
En wat vinden jullie van de cd? Voldoet het aan de verwachtingen
|
Als niet placebo fan vind ik em best aardig, eigenlijk vooral die wat meer electronische experimentele nummers
|
Oeh ben erg benieuwd, kan iemand via msn mij niet wat nrs sturen ?(Ik vind Mirc echt vervelend)
|
Citaat:
:) *happy* |
Citaat:
ik heb de helft al:) goed goed iets anders dan Blackmarket idd (y) |
ah dankje dan zoek ik ff op kazaa :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |