![]() |
Worms 2
Ik kan worms2 installeren, maar daarna kan ik het niet spelen. :( Weet iemand hier iets over ?
Mriek |
Wat voor foutmelding krijg je?
|
krijg ik helemaal niet, ik start het gewoon op via C: dan start die en na 2 sec ben ik er weer uit......zwart scherm...... maar niks van een foutmelding.
Heb windows xp als het van nut is |
Je moet de nieuwste drivers voor je videokaart hebben.. En nieuwste DirectX, etc etc..
|
ja het is echt een hele goede computer, iemand heeft er allemaal leuke dingen in gedaan, wat er niet in hoort maar wel handig is ........maar ik ga wel eens naar die man bellen
maar wel bedankt ! :) |
Citaat:
Volgens mij moet dat ook via windows zelf zijn op te starten hoor. Ga eens naar de map waar je het geinstalleerd hebt, druk op het bestand dat Worms opstart (worms executable, zal wel zoiets zijn als Worms2.exe ofzo), druk daar met je rechtermuisknop op, kies eigenschappen, ga dan in het venster dan je krijgt naar Compatibiliteit, en piel dan wat met de instellingen (zet'm bijvoorbeeld eens op Windows 95 modus, of Windows 98/ME modus). |
heb je winxp?
zoja dan zal het niet werken :( of je moet w88n op een patch die nooit zal uitkomen, kheb het zelfde prob. Al maanden grtz Naz |
worms 2 is 1 van de vele spellen die je niet met windows xp en windows 2000, enz kan draaien...
daarom draai ik nog steeds W98 |
ja maar ........het staat wel achterop het doosje......?
|
Citaat:
WORMS 2 werkt NIET met een AMD systeem :) ik zweer jou :) is een patch voor, maar since ik geen lieve versie heb van worms 2 heb ik m'n worms 2 nooit kunnen patchen.. of ging dit verhaal alleen op voor worms armageddon, of = worms 2 worms armageddon :) ik weet het niet meer :) iig bij worms armageddon krijg je ook na de nuke explosie + plaatje een zwart scherm als je een AMD hebt :) |
Citaat:
Ik heb ze allebei gespeelt, maar om eerlijk te zijn vind ik worms 2 leuker :) |
Citaat:
er komt btw een worms3 aan! |
Citaat:
Daar klopt niks van want worms 2 en armageddon werken heel goed op een amd want ik en mijn broertje hebben alle twee een amd en daar werken de spellen goed op geen probleem. |
ik ben zo verslaafd geweest aan de demo van dit spel..
op de ladder van ww.igl.net/worms2d ben ik meerdere malen nummer 1 geweest.. (y) mn nick was Glacius[od] btw voor de mensen die dit ook gespeeld hebben.. |
als je me niet geloofd scan ik de achterkant..........
ik speel het nu trouwens op de computer van me vader windows 98 en cool worms 3 moet ik hebben !!!! :D |
Worms World Party is pas vet....maar worms3 zou nog veel beter moeten gaan worden, er zouden nieuwe feutures in voorkomen en natuurlijk meer wapens. Het wachten is nu nog op worms-3D
|
Kijk maar even op hun site, daar zijn ze mee bezig
|
Citaat:
stond bij iets van: 'patch tegen het zwartescherm probleem bij amd systemen' en dan in het engels, en er stond ook bij dat het op geen een amd systeem werkte blaat... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |