![]() |
[ip] wat kan iemand anders daar kwaadschiks meedoen?
behalve hacken toch nix eigenlijk?
|
Met jouw IP kan hij enkel connecten naar jouw machine. Hij kan ook inschatten waar die bak zich ergens bevindt en dat is alles denk ik.
|
Proberen te hacken en traceren. Maar met een beetje firewall die goed ingesteld is is er niets aan de hand.
|
Je kunt via een je IP adress in breken het is een klas genoot bij mij bijna gelukt (dit doormiddel van hacksoftware). Ook kun je via Netbus (een virrus) je USB poort af sluiten je CD-rom drive openen enz. Dus het is niet slim om hem te geven. Maar pas op als je bijvoorbeeld Startpagina of een dochter bezoekt (eindigd .pagina.nl) worden alle IP-adress standaard op geslagen. En met de tijdstip van bezoeken kan achter jouw ip-adress komen en jouw gaan hacken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een ip kun je niet hacken :rolleyes:
|
Maar doormiddel van een IP weet je waar de comuterstaat en dan kan je die computer Hacken
|
Citaat:
|
Lol, je kan OVERAL ip`s verzamelen. Bijvoorbeeld op http://stats.**********.nl en nog een hoop anderen. Maar als je er gewoon voor zorgt dat je een goede firewall hebt draaien is er niets aan de hand. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand z'n firewall open heeft staan (of er geen heeft) en al dan niet bewust een stel daemons heeft draaien op bepaalde poorten (netBios) is het gemakkelijk om een pc binnen te dringen. En hiervoor heb je dus wel iemands ip nodig.
|
Citaat:
|
okeej, er kan je dus ook niet opeens een onwijs hoge downstream ofzow worden toegestuurd. Zodat i-net langzamer gaat?
|
Citaat:
|
hacken is echt niet zo dat als ik je ipadres heb dat ik je dan kan hacken, maar je kan dus wel een ddos aanval uitvoeren maar wat je daarmee opschiet weet ik niet :rolleyes:
|
met een ip kun je niet zoveel denk ik
'k weet alleen dat als je mijn ip hebt, dat je dan nog niet bij mijn pc bent :) |
Al jullie IP's worden zelfs hier gelogd.. boeiend?
Met een IP begin je niet zoveel. Als je echt bang bent installeer je een firewall, of zet je een hardwarematige op oid. Overigens heb ik 90% van de tijd geen eens een firewall, en m'n PC doet 't nog steeds.... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overige info: http://www.fefe.de/ddos.html |
* Gewijzigd wegens teveel comentaar van scriptkidies *
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Right! (y) :) |
Citaat:
Ik zal er ff over nadenken of ik je ga hacken of niet. Niet gaan huilen he? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik praat niet met jou. Jou tijd komt nog wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
btw: als ik zijn pc hack en alles formatteer, weet hij dat ik dat was, dus.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
chatfreak, jij moet gewoon ff gaan chatten in het tmf webchat, daar koel je je wel ff af.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Martin trekt zich maar even terug uit dit topic, ik heb geen zin in een flame. |
Luister ff kerel. Ik loop al iets te lang mee in de computerwereld om te geloven dat jij dat daadwerkelijk kan. Je komt niet eens langs m'n router heen, laat staan dat je m'n Pc kan 'hacken'. Volgens mij loop je maar wat te flamen.
Voordat hier een hele verdere flame ontstaat over of meneer 't wel of niet kan, gaat dit topic dicht. Mocht je toch per sé willen bewijzen dat je 't wel kan, dan mail je me maar. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |