![]() |
Valentijnsdag == GELD
Valentijnsdag is zo commerciel als de pest, ik vind het zelf echt een 'gemaakte' kut dag. zijn er mensen die om deze reden niet aan valentijnsdag doen?
|
Neu hoor. En al zou ik dat wel hebben, dan kan ik mij ook wel aanpassen aan 'm'n' meisje die dat wel leuk vind. Dan bezorg ik haar natuurlijk wel een geweldige dag, als dat veel voor haar zou betekenen.
Ik ga dan echt niet zeggen "ja, daaag, 't is zo commercieël als de pest! Ik doe daar niet aan mee!". |
Ik heb werkelijk geen idee...
|
hmmm... voor een keertje kan het toch wel... is juist wel grappig.... maar idd je hebt als het goed is niet een dag nodig om je geliefde te laten zien dat je om hem/haar geeft...
|
= Geld, inderdaad, dan krijg ik lots of money :o
|
't is maar net wat je er zelf aan doet. Ik bedoel, eten moet je toch, je kunt dan best iets lekkerders en/of specialers klaar maken voor je vriend/vriendin. Breng je geliefde ontbijt op bed, lekker broodje, eitje, glaasje sap. Een gedichtje schrijven voor je vriend/vriendin kost geen geld (ja, pen-/printerinkt en het papier, maar verder niet), maar is wel leuk. En zo zijn er nog zat dingen die niet veel geld hoeven te kosten. Het is net wat je er zelf van maakt.
|
Citaat:
gij wel ja :) xxx |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |