![]() |
[gfx] strange days
|
ik vind dit niet zo.
|
wat had je geslikt? :)
|
haha ziet er geinig uit man, great job (y)
|
Citaat:
|
haha ik vind t hardstikke leuk :D (y)
|
rofl :)
|
de uitdrukking van die kikker... probeert hij in de loop te kijken ofzo?
het heeft wel wat :) |
Whahahahah dat beestje (kikker of wat het ook moet voorstellen) is zeker leuk! :D :D :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ofzo. |
ik vind em wel cool, vooral de kikker :cool:
|
lol :) hijs vetjez (y)
|
hahaha dit is echt koewl!
|
:rolleyes:
|
|
:D cool :D
|
lol @ "yea nigga" "Hollaaah" :D :D
|
maar wel een beetje jammer dat je mijn plaatje geript hebt empyrian....... maar goed ik vond hem toch zuigen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
bedoel je? ok hij lijkt erop, zelfde idee idd...maar heb er geen elementen van geript in ieder geval, als ik dat van plan was geweest had ik het je eerst wel gevraagd. |
coole pics :)
yeaaah nigga.. :D hehe, de creatiefste geesten zijn de geesten die dit soort zooi maken ZONDER iets geslikt te hebben... :) |
droog :D
|
netjes en dat noem ik niet gestolen, dat noem ik geinspireerd. anderen inspireren is het grootste compliment die je kunt krijgen psilo ;)
|
sorry empyrian ik had het plaatje zelf niet meer en dacht dat hij er veel meer op leek.. maar dat valt erg mee :)
droog stripje....... ;) |
Haha, dat stripje.. droog.. die smile op t laatst ;>
|
misschien tof om er een flash animatie of anders een animated gif van te maken :P
|
echt vet :D
koewl!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaha die strip is leuk :D ben zeer benieuwd naar de flash versie :D
|
flash-versie kan nog ff duren jongens :) heb op dit moment flash hier niet, en ik moet sowieso weer ff voor de geest halen hoe alles ook alweer werkt in flash...tijd niet gedaan.
|
hahahaha
ik vinnem wel lachen! |
Hollaaaaaah!
:D LOL-heid :D |
Citaat:
|
Citaat:
empyrian en ik hebben een keer een photoshop battle gedaan (naja is nooit verder gekomen dan 2 plaatjes hehe) waarvan dat plaatje van mij de eerste was.. toen ik dit plaatje van empyrian zag dacht ik dat ie heel erg op mijn plaatje leek maar had dat plaatje niet meer op mn computer staan dus wist het niet helemaal zeker.. maar valt idd heel erg mee.. :) ben btw wel ontiegelijk arrogant ja lol |
Citaat:
nouja je moet je ook niks van mijn postjes aantrekken, hoor. ik heb gewoon een mening en soms voel ik de behoefte opkomen om die op rechtstreekse en botte manier te uiten. iig ik vind je plaatje wel leuk, hoor. heb je dat btw alleen met photoshop gemaakt? beetje onpraktisch, toch? |
Echt lachen dat stripje! top (y)!
|
Citaat:
ja alleen met photoshop gemaakt idd.. heb geen illustrator oid.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |