![]() |
Stone Sour - Bother
Ik hoorde 't net op de radio onder een potje Carcasonne, wat ik overigens verloor. Mooi nummer, erg mooi zelfs.
Dus, hebben ze meer mooie nummers? Wat heeft 't met Slipknot te maken? En wat vinden jullie ervan? |
Citaat:
|
Die luisterde ik 20 seconden geleden :eek: :o
Mooi liedje, ken er verder niets van. (y) |
Ja, ik speelde dus Carcasonne tegen Ce-El-Wan.
:eek: |
:eek:
|
mooi nummer....tja verband met slipknot zit m in de zangert en gitarist maar das het wel zon beetje.....
|
dat bother nummer trekt die plaat echt omlaag, het moest gewoon op de spiderman soundtrack blijven waar het thuis hoorde tussen de andere b-tracks
|
ik was hem net aan het luisteren toen ik dit topic zag :)
Mooi nummer! |
Ik vind het jammer dat ik de radio niet aanhad....
vind het namelijk een erg mooi nummer :) |
Ik vind Bother een goed nummer, stond ook op die spiderman soundtrack, het lijkt haast wel symfonische rock. Binnen 5 minuten geschreven, dus dat is best knap.
|
Ik nu een paar andere nummers van die band, en die zijn vrij K*T. Ja, je kant 't ook anders noemen, maar dat doe ik niet.
|
zo'n geweldig mooi nummer is dat!!!!!!!!!!
|
Mooi nummer idd, ken er verder niks van.
Was het trouwens niet zo, dat een paar exbandleden van Stone Sour nu bij Slipknot zitten? Dat dacht ik gehoord te hebben. |
Ik vind het echt een supernummer (y)
Koele clip ook, trouwenz. |
tsk
Bother was geschreven door corey, gewoon op de acoustisch, hij heeft waarschijnlijk een partij van dat soort nummers. Bother kwam op de spiderman soundtrack. Roadrunner, met al hun marketing kundigheid, hebben de strakke move genomen om het als een stone sour nummer te dopen, en nu staat het dus ook op de SS cd, die verder goed te pruimen is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |