![]() |
Hoeveel kost bij jullie een bioscoopkaartje?
De laatste keer dat ik geweest ben (half jaar geleden ofzo) koste het bij ons €8,50 (zoetermeer)
Daarna ben ik niet meer geweest omdat het voor mij teveel geld is, maar nu vroeg ik me af hoe het in andere steden zit. |
Citaat:
|
De laatste keer was het op 10-12 naar LotR TTT en dat kostte €8,50. Het wordt wel duurder, vorig jaar was ik voor LotR nog iets van €7 kwijt.
|
Dat scheelt; van 6 tot 7 € (in Belgie)
8,50 is inderdaad wel zot veel! Ik zou dan ook niet vaak meer naar de cinema willen denk ik! |
weet ik niet,ik ga nooit naar een bios.
1 keer per jaar ofso als het gratis is :o |
Pathé Helmond heeft in het weekend een prijs voor volwassen (ouder dan 12) 8,00 Euro. Doordeweeks is dat s'avonds 6,30.
Filmhuis Helmond heeft een prijs van 5,50 Euro. Dan reken ik hierbij nog geen kortingen als Coke Card, CJP Pas, OV of andere Studentenkaart. |
Ehrmz... 'gewone' film = €7.25, maar voor TTT en HP moet je €1 extra betalen....
|
In Eindhoven Euro 8,30 tot 8,60 ligt aan de bioscoop
|
7,50
|
laatste keer dat ik geweest ben, gister: €8,30
|
Lumière (Filmhuis hier in M'tricht) is €5,50 voor niet-leden volgens mij... € 4,50 met CJP en €4,- met lidmaatschap...
Minerva weet ik zo niet.. €7,- ofzo... gok ik.. |
bij ons ligt het aan de film; soms is het 8 euro maar meestal 8,50.
vroeger was het altijd 7 euro ofzow.. ma nou hebbe ze van alle bioscope een super bios gemaakt (cineworld) en die heb dus helemaal geen concurrentie meer.. das wel minder... (n) |
ohhhh, bij ons kost een kaartje 9,50! :mad:
|
laatste keer in pathe schouwburgplein (r'dam) was het 8,50. En dat op een gewone doordeweekse dag, maar ja dat kassamens ze dat het vakantie was en dat het daarom 8,50 was. :mad: (n)
|
Laatste keer dat ik ben geweest is al een tijdje terug.. was bij Minerva in Maastricht, op een doordeweekse avond.. ik moest 6 euro of 6,50 betalen, maar dat was wel met korting..
|
Net nog €7,50 :)
|
Ik ben de laatste keer naar LOTR2 geweest, op een dinsdag in Lanaken (België). Schijnbaar is het daar iedere dinsdag feest :) want een kaartje kost op die dag maar 4 Euro!!
|
korte film € 7,50
lange film of avondfilms € 9.- |
weet het niet eigenlijk > tussen de 6,50 en 8, 50 geloof ik.
filmhuis = 4 euro en moviezone film 2,50 en film in hedon 1,50 of 2,50 (verschilt per x) |
geen idee
dr wil nooit iemand mee, dus ga ik niet naar de bioscoop :) |
Citaat:
nou ja, er zijn wel veel films waar ik heen wil, maar waar de betreffende film vriendin dan weer niet heen wil > dus dan ben ik ook wel zielig :) |
Citaat:
dankzij mij voelen jullie 2 je weer stukken beter :D ;) en naar welke films wil ze dan niet? |
Citaat:
> zij wil niet naar zwijmel achtige, veel te zoete films... >jammer< possesion(s?) bv... en uhm crush.... > gelukkig is de vriend van mn zus zo 1x in de 100 jaar niet thuis en ben ik goed genoeg om als gezelschap te dienen. dan ga ik dus met haar.... [SIZE=0.5]klonk dat laatste erg verbitterd?[/SIZE] |
Tussen €6,50 en €10, hangt er vanaf wanneer je gaat en hoe lang de film duurt.
|
8 à 9 euro.
|
Citaat:
van die zwijmelachtige films zijn wel leuk, alleen lijkt het me niet echt iets om in de bioscoop te zien (tenzij je met leuk gezelschap bent ;) :D ) in de bioscoop draait het toch vooral om het extra grote beeld en mooi geluid :) Eigenlijk zouden er dus vooral veel films met een hoop special effects moeten draaien :) [SIZE=0.5]valt wel mee hoor ;)[/SIZE] |
In het weekend 8 euro 30. Van maandag t/m vrijdag weet ik niet precies, gebruik de laatste tijd meestal CJP-pas/CKV-bonnen.
|
Citaat:
Bij ons € 7,50 |
Bij ons tussen de 8 en 15 euro...maar voor 15 euro zit je dan op het balkon loge, zoals ze dat duur noemen...zijn wel vet mooie plaatsen.
Maar ik hoef nooit te betalen want ik werk er :p |
6,60 met CJP. En ik reken dat niet meer om want dan ga ik steigeren. En er zijn films die je gewoon in de bios moet zien (JAMES BOND! JAMES BOND! Sorry.. :o :D).
|
filmhuis vera: €2,50
filmcentrum Poelestraat: €5,50 - €6,50 pathé:€4,50 - €8,30 prijzen tijdsgebonden en met studentenkorting |
Vorig jaar naar Lord of The Rings I geweest, was toen € 8,17
Paar weken terug naar Lord of The Rings II geweest, nu € 9,50 Andere films liggen nu nog rond de € 8,- |
€5,30 geloof ik. Inclusief studentenkorting en niet in het weekend. In een best mooie bioscoop met één zaal met lasershow.
|
Citaat:
(ga later een prive filmzaal in mn huis aan (laten) leggen :D:D:D) |
bij ons 6 euro, met korting dus nog wat minder, 4 ofzo
maar het is ook maar 1 zaaltje, en niet eens zo groot :/ |
Citaat:
goed idee.. ik heb het al bijna (thuis bioscoop :D) alleen wil ik nog een keer zo'n beamer voor op de muur enzo :) |
Citaat:
maar ik denk dat iemand die gewoon uitgaat vééééél meer kwijt is dan ik op een avondje filmhuis; komt gemiddeld op zo'n 5,20 > 4€ voor het kaartje, 1,20 voor een kopje thee :D > ik wil wel incl. van die luxe biosstoelen, echt van die rooie... > daar is het me uiteindelijk vooral om te doen (okee en ook wel voor het betere geluid-vanuit-alle-hoeken-waarvan-ik-niet-weet-hoe-je-het-moeilijke-woord-schrijft en het grote scherm) |
gewone films 7,50 euro.
TTT 8,50 euro kinderfilms 6 euro en dan krijg je nog een gratis beker frisdrank in de pauze ook! |
TTT koste bij mij 8 euro, andere film meestal iets van 7,25
|
volgens mij iets van €7,- door de week
en €8,50- €8,75 in het weekend. Wisten jullie trouwens dat je korting krijgt als je je OV laat zien, als je een kaartje koopt? |
€7.50 voor de rest van de familie
voor mij €6.50 (LOTR) |
Citaat:
de prijzen die je nu opgeeft zijn niet duur.. maar is dat ook voor nieuwe films? een collega van mij heeft van die rode biosstoelen, 2 rijen van 3 stoeltjes, haha hij heeft ook een beamer ( *jaloers* ), maar niet zulk goed geluid als dat ik heb :D :o (y) (weet wel dat moeilijke woord te schrijven, maar gaat niet showen daarmee ;)) |
Citaat:
en (ik vind) de sfeer er gewoon beter, wil er in de gewone bios nog wel eens iemand popcorn in je nek gooien, met chipszakjes kraken, een kwartier te laat worden, lop commentaar leveren, in t filmhuis gebeurd dat niet echt. hooguit wat irritante film-critici die na afloop de film gaan ziteen afkraken terwijl ik hevig ontroerd ben :D:D:D;) > ben jaloers op die collega van je > lijkt me geweldig, maar ja je moet er ook plek voor hebben... en volgens mij weet je zelf t woord ook niet :p ;) kdoe een gokje > [SIZE=0.5]was ut niet is dolby surround sound-achtigs??[/SIZE] mijn broer heeft t maar die praat zo onduidelijk :D |
Citaat:
dat zijn zeker van die italiaanse films met franse ondertiteling enzo? :D En als die filmcritici het afkraken kan jij ze toch overtuigen van het tegendeel? ;) Plek is inderdaad wel nodig, meeste (normale) mensen hebben dat ook niet.. ik niet tenminste :D Geef de schuld maar weer aan je broer.. :o ;) maar het klinkt wel een beetje zoals je al zei hoor ;) en ik weet het woord lekker wel :p :p :D |
Citaat:
heb sinds ik daar kom (en das al beswel lang :)) nog maar 2 films gezien die echt vaag waren; de aap, ongeloofelijk saaie film, gebeurde nix; was een heel erg oost-europa film :) en oktober, film die gemaakt is in 1924 over de oktoberrevolutie in rusland. die was ook raar; russische tekst en de ondertiteling was gehalveerd :) en die filmcritici, denk niet dat ik die zou kunnen overtuigen :) > véél te koppioge mensen :) (hoe bedoel je veel smilies :D) |
Citaat:
Filmhuis toont voornamelijk onafhangkelijke films. Alhoewel er ook uitzonderingen plaatsvinden als er een sterke commerciele film uitkomt. Neem bijvoorbeeld ONE HOUR PHOTO. Vaak zijn het ook filmfestival films die gedraaid worden. De beste films die ik vorig jaar gezien heb, heb ik in het filmhuis gezien of op video. |
Citaat:
|
€8,00 geloof ik hiero (Den Helder) laatste x dat ik geweest was paar maanden gelede dus zal niet veel verandert zijn :)
|
Citaat:
ik ken al die films die je nu opnoemt niet.. :o maar ik ken ook veel films die wel 'bekend' zijn niet hoor :) maar franse films? zijn die leuk? ik zie soms wel leuke films in de videotheek enzo, maar dan zijn ze frans, en dan haal i kze niet.. de sfeer is zo..anders... frans.. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |