![]() |
Jeugd theater hofplein
HOI!! ik vroeg me wie er hier op het hofplein theater zit.. zoals waarschijnlijk wel duidelijk!!
nja vertel... |
Ehm..ik :confused:
|
ik ook............ WAAROM? wil je wat weten of vroeg je t zomaar?
|
Ikke :) Jij ook?
Liefs Siena |
Ik wil volgend jaar..de mbo opleding theaterschool doen..(jeugd theater hofplein)
|
Ik zit ook bij Hofplein...in welke producties hebben jullie gespeeld dan?
kuz.. |
Danse jochie danse :) en jullie? zit nu voor 2de x in 5de leerjaar (projecten van toneelgeschiedenis) ivm examens :(
|
Ik heb nog niet meegedaan in een productie...
Liefs, Siena |
Ik heb erop gezeten.. ga er weer op als t goed is...: :) ...
|
Citaat:
|
Dansje Jochie Danse was leuk!! die heb ik 2 keer gezien! ik heb in Peter Pan gespeeld en zit nu in Romeo en Julia, die gaat over een maand in premiere
|
Ik zit er ook op en ook in het vijfde leerjaar
vind het dansen nou maar saai, we krijgen klassiek ballet, dat kan best leuk zijn maar niet met zulke saaie muziek!!! ik heb in anansi, alice en klein duimpje gespeeld ik vond danse en peter pan allebei erg leuk! |
aha ik wou het gewoon ff weten.. nou ik zit er zelf ook op maar ik he nog nie in een productie meegespeeld, ik hoop over 1,5 jaar want ik heb auditie maar nu ga ik het studioproject doen, vertel medea vertel (zulle jullie wel nie kennen) en ja dat was het wel..
|
Kunnen jullie misschien ff uitleggen wat het allemaal inhoud?
Is het een toneelschool ofzo?? |
|
Jaaaaaaaaa!!!!!!!! Ik zit ook op hofplein :rolleyes: Ik heb ook in danse jochie danse gespeeld en nu speel ik in de kleine zeemeermin!! leuk hoor!
Maareh wie zijn jullie allemaal want ik kan nergens jullie naam vinden... :p :confused: Groetjes, Jonneke |
Ik zit er momenteel ook
|
Een vriendin van me zit erop.
|
Uhm ja ik zit er op:d in obl!!!:d
groetjes Guido |
Up en dit had zowiezo niet hier gemoeten. Slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |