![]() |
jennifer lopez
wat vinden jullie van JLo???????? ik ben een mega fan
|
ik vind er nix aan
|
Zeker een mooi meid, leuk stemmetje, kan goed acteren maar ze is een beetje niet 'real'.
Iemand die zo vaak zeurt dat ze echt is kan niet echt zijn. (n) |
O, en de muziek vind ik niet leuk.
|
Citaat:
|
nee, bedankt
|
ze is goed in bed maar dat was het wel
|
ze heeft verdorie wat met ben affleck...........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nare man ze wil scheiden van chriss jud maar chris wil veel geld en matic hoe weet je nou dat ze nier ''real'' is omdat ze altijd goed er uit ziet of omdat ze drie keer getrouwd is???????
ze is een fly girl en fly girlz waren al vanaf hun 13 beroemd in bronx en die zagen er altijd goed uit en dat is ze je kent dr eens niet en dan noem je haar ze is nie ''real'' |
Ken jij (of andere Jennifer Lopez-fans) haar dan wel goed genoeg om te zeggen dat ze real is?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 plaatsing van leestekens 2 die leestekens zelf |
Dit is mijn lievelingstopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooie vrouw, maar het is alleen zo jammer dat ze dat zelf ook vindt :(
|
die reet is trouwes echt niet normaal meer, mocht dynamo geen geschikte plek kunnen vinden weet ik nog wel n plek hoor tjeesis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
soai
|
Ze schat zich zelf te hoog in.:) Zoiezo iemand die iets van 60 -80 mensen met zich meebrengt op ene tour een het duurste eten en weet ik veel wat allemaal wil. Dat zegt al genoeg
|
ze is wel mooi....en ze heeft ook wel stijl soms...
maar ze is idd niet echt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zei iss super kewl
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sterf.
die j-lo loopt een beetje te doen alsof ze een stoere getto-chick is, maar tis gewoon een verwende trut. dit is natuurlijk slechts mijn mening.. |
Citaat:
|
J-lo?!
J-lo gaat gewoon in op de nieuwe hype van tegenwooordig die thug style hiphop you know eerst was ze zo helemaal r'n'b (zie my love don't cost a thing) en nu begind ze plots samen te werken met hiphop artiesten nas etc... Ze speelt gewoon in op waar er poen te scheppen valt En nu heeft ze zo'n fake ass image van de ghetto chick opgegroeid tussen de niggaaa's Jenny from the block Jeezes Het stijgt een beetje te veel naar haar hoofd denk ik al die fame Maar dit alles is nog geen fucking reden op beats te gaan stelen van respectvolle hiphop artiesten... Ik weet niet of jullie het weten maar jenny from the block is eigenlijk gewoon die beat van 'the beatnuts' - watch out now die al 3 jaar bestaat ofzo Het is gewoon wat versnelt Check maar op kazzaa ofzo ---> The beatnuts -- Watch ot now Fuck die fake ass bitch !! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: who does she thinks she is? Het geen dat mij zo stoort dat iedereen in haar fake ass imago trapt Maarja wie ben ik een echte hiphop purist ;) But yeah that's life... Peace hiphop love of my life |
Citaat:
Word! |
yeah d00d!
(hoort hier nou een :rolleyes: te staan of niet?) |
waarom moet iedereen toch sterven :confused:
|
das in
|
1e liedje was leuk
Toen kreeg ze aandacht Toen werd ze verwend En toen werd ze... naja JenLop zoals we dr nu kennen he.... :( |
Citaat:
njah ze heeft wel talent...ze kan wel acteren en dansen...maar qua muziek vind ik dr nogal fake...ookal is ze wel mooi en heeft ze af en toe best vette kleding aan! |
Citaat:
|
*kots*
t nivoow van muziek gazat echt zwaar omlaag de laatste tijd.. (n) |
Ik heb een misselijkmakende hekel aan haar 'I'm from the block'
van al die sieraden, al die bontjassen en fucking dure kleding kan dat blok wel maanden eten. Dat is ze al lang ontgroeid, ordinaire, hypocriete klotetrut., |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |