![]() |
doorslikken bij het pijpen?
Is het doorslikken van sperma een absolute must bij de meeste jongens? ik zag in een andere topic dat een jongen er een aparte melding van maakte.... "ze slikt door".
Is het belangrijk? geef je je meissie de ruimte -of- zeg je dat het het allerfijnste op de wereld is, in de hoop dat ze doet wat je wil? |
volgens mij voelt een jongen er niets van als je het doorslikt :P
't alleen, dat als je dat niet doet, de jongen je vlak voor z'n orgasme moet waarschuwen zodat het niet in je mond komt, en dat is natuurlijk iets minder fijn, óf dat je het daarna moet uitspugen, en dat staat niet zo beleefd... |
ik geef haar ruimte van mij mag ze mijn kwakkie gerust in de wc leggen als ze niet wil doorslikken (maakt geen verschil)
maar het maakt wel verschil als ze gewoon geen sperma in haar mond wil want dan haal je hem er net uit voordat je klaarkomt maar als je juist blijft doorpijpen tijdens een orgasme is je orgame groter beter intenser dus ff in het kort als je in haar mond mag komen en ze spuugt het later uit maakt het niet uit maar als je niet in haar mond mag komen in je orgasme minder |
mijn vriend vindt het geen must, meestal zegt hij vlak voor hij komt dat ik op moet houden zodat ik niet alles in m'n mond krijg...
|
het is vooral voor de handigheid
als ze het doorslikt laat het geen zooi na |
Als ze dat wel doet voegt het wel iets toe, het maakt het 'af'. Natuurlijk hoor je mij niet klagen als ik een blowjob krijg en zij spuugt het uit, maar toch...slikken heeft de voorkeur.
|
slikken is (n) vind ik dan
|
maakt mij niet zoveel uit of ze het door slikt, 'k vind dat ze moet doen wat ze zelf wil hoor 'k ga haar ech nie dwingen om te slikken
|
Mijn vriend geeft aan als hij er bijna is en ik hoef het daardoor nooit door te slikken. Mijn vriend is al super blij dat ik hem wil pijpen.
|
Citaat:
|
het maakt dus echt wél verschil he, het is niet alleen handiger maar ook fijner. dat doe je toch voor je partner :D
|
het is alleen een geille gedachte. het is niet geil als je het gewoon in een servetje spuwt.
|
Citaat:
|
Lijkt me wel geil op dat moment. Maar me bedenkende dat zij ongetwijfeld niet zo geil is op dat zelfde moment, kan ik het haar niet kwalijk nemen als ze het om rationele redenen afwijst.
|
ik weet wel dat jonges/mannen het lekkerder vinden om in de mond klaar te komen... ik slik ook weleens door en heb er op zich niet echt problemen mee ofzo, en het scheelde weer hoop gedoe;)... maar dat was alleen bij dezelfde jonge omdat ik al hele lang met hem ging enz. daarom vond ik het een stuk minder erg.. als ik bijv. voor het eerst met een andere jonge zou doen zou ik zeker niet gelijk doorslikken
|
Ik pijp, ik slik soms wel en soms niet. Boeiend...
|
lekker als ze het zo weer uit dr mond laat lopen, alsof ze kwijlt :D
en daarna met dr lange haren afvegen..! hmm :D :o |
Citaat:
|
Als het meisje doorslikt, hoeft ze gelijk geen appelte meer te eten voor de rest van de dag. Sperma is gezond
|
een vriendin vna mij had sperma in der ogen gekregen... stond nadat der oog schoongemaakt was helemaal dicht en ze keek schuin, moest ze naar de dokter.. gezond spul zeg ;)
|
alleen als ik niet ontbeten heb ander zit ik zo snel vol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zow erg is ut bij mij nou ook niet... maarja als ik erover nadenk slik bijna alleen als ik aardug wat tot aardug veel gedronken heb... maar ik doe et ook welus als ik gewoon nuchter ben..
|
Citaat:
Daarom moet je ook je ogen dichthouden he :p |
tsja of als jonge moet je eerder zeggen dat je gaat komen want ze wou niet slikken :P
|
Doorslikken is zowiso praktischer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat geil ja.
Maar ik moet eerst iemand zien te vinden die meer wil doen dan handje vasthouden :D |
ik vin het als je un film kijk ook een geiler gezicht als een meisje klaar komt ipv un man, in het egt uuuhm denkt na, in het echt is het veel leuker als een jonguh klaarkomt (maarja dan komt het misschien omdat je er zelf voor gezorgd heb)
|
Offtopic: lay-D-nicole... uhm klopt jouw sig wel?
Love Is Th3 Game SeX Is The Game, So Forget The Name And Play The Game is het niet: Love is the name, sex is the game, forget the name and play the game? hijs vaag zo... |
tja eigelijk moeten er komma's tussen, doek andere keer wel ofzo (boeiend:P)
|
Citaat:
|
Als ze niet doorslikt, mag ze me echt niet pijpen.
|
:rolleyes:
|
:o
|
Xzimore Smaak hangt veel af van het eten, fruit is positief. Heb ik mij laten vertellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je dat je me een lul vindt, of bedoel je dat je me iemand vindt die teveel lult? |
Citaat:
|
nog maar eens herhalen:
in ieder geval het sperma in je mond terecht laten komen, dan mag ze zelf wel beslissen wat ze er mee doet :) mijn vriendin schijnt het lekker te vinden dus het is extra makkelijk (y) |
Citaat:
Immers; Wanneer kom je erachter of iemand doorslikt of niet? Als ze je net gepijpt heeft, meestal. Of ze moet zich voorstellen met: `Hey ik ben Wendy en ik slik door!` |
hechtte er nooit waarde aan, in fact, ik vond het eigelijk ook nooit echt 'geil' ofzo, vond het 'echte werk' leuker:p
|
Citaat:
|
Is het echt belangrijk....? Net zoals dat jongens in een meisje willen klaarkomen en niet voor het zingen de kerk uitgaan
Ik bedoel: er werd een aparte notitie in een andere topic gemaakt. zo van: "en ze slikt ook nog" (wauw) Eigenlijk om het maar heel bot te zeggen, ik wil niet horen, "dat laat ik aan haar over" , maar de echte mening van een jongen. Wat HIJ het liefste heeft. En waarom maakt het dat geheel af... het is anders dan bij het beffen, jongens krijgen geen vloeistof in hun mond als hun meisje klaar komt.... |
Ehm, is er geen enkel meisje da slikken lekker vindt? :s
Of ben ik weer de enigste? :x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |