![]() |
[Poll] Mijn voorkeur gaat uit naar de:
Poll: Mijn voorkeur gaat uit naar de:[*]XBox[*]PlayStation 2[*]GameCube[*]De PC is nog altijd het leukst voor spellen[*]Geen van allen
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=410&layout=2 Ook een poll maken? Klik hier |
Om maar te beginnen kies ik voor de PC. (y)
|
pc :o
|
pc, ps2 lijkt me van de consoles 't beste, maar als ik moet kiezen tussen pc of console kies ik toch pc
|
pc
|
PC zonder twijfel.
|
PC zkers.........maar playstation 2 zou me ook nie verkeerd lijken
|
Xbox (mn pc en ik hebben een haat-liefde verhouding :o )
|
dom dat je de pc ertussen hebt gezet :rolleyes:
|
PC (y) *dankzij de internet natuurlijk*
|
pc!
|
pc, zonder enige twijfel
|
Mijn voorkeur gaat uit naar de Game Cube. (kan op mijn pc geen nieuwe spellen meer spelen, dus vor spellen heb ik mijn GC en voor schoolwerk mijn pc)
|
Absoluut de pc.
|
PC.
*heeft geen console en hoeft er ook geen* |
Gamecube :)
|
PS2..../me is RPG addict, en de PS2 heeft de meeste en de beste (FF, XS etc.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond de ps2 wat laag stan.
kheb em zelf ook. dus daar maar op gestemd. en sinds ik gewoon doewaar ik op dat moment zin in heb.... |
pc en dreamcast :p
|
voor online spellen vind ik pc de beste. first person spellen spelen het beste op de pc. Dat zal nooit veranderen denk ik tenzij je een bureau voor je breedbeeld tv gaat zetten :rolleyes:
voor de rest is een console toch wel leuker om games op te spelen. Lekker languit op de bank op een vet grote scherm fifa tegen vrienden spelen heerst ;) ik heb voor de ps2 gekozen. |
PC D'oh
|
PC, hoef geen console..
|
PC. (y)
|
is iemand met een dynamisch ip of een cookymonster aan de gang geweest :D
|
heel weinig animo voor de Xbox, vreemd...
|
Gc
|
Geen enkele twijfel van mijn kant: PC!
|
Citaat:
|
pc
|
Geen van allen, de N64 heerscht nog steeds.
|
uit dat rijtje Gamecube,
maar ik vind het een stom rijtje. PC moet weg en GBAdvance moet er bij. |
Playstation all the way (is die-hard PS fan :o )
Hoewel ik op het moment alleen maar MOHAA online speel:S |
gamecube
|
Voorlopig blijft dit de PC nog wel. Ben namelijk iemand die bijna alleen maar online games speelt, de consoles komen hierbij nog steeds niet in de buurt van de PC. En dat zal ook nog wel ff duren denk ik.
|
*schop*
de pc:) daar kun je buiten om dat het ver uit het meest beste/flexibelste ding van allemaal is , ook nog zonder problemen gekopieerde spellen op spelen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
face it, PC heerscht gewoon :p --- heeft ook PC gestemd. zowiezo 't beste voor spellen, en ook nog eens dat je kan gaan zitten kutten in die spellen. (mods, hacks, etc... downloaden of lekker zelf kutten :)) |
Citaat:
|
de pc is wel beter qua specs, maar niet in alle gevallen is het beter.
- 4 vrienden tegelijk gamen op 1 pc?? - binnen 20 sec. gamen? - 70cm beeld? - mobiliteit? - prijs? - gebruiksvriendelijkheid? |
ps2 zonder twijvel
|
PC :D
maaar van de consoles heb ik de Gamecube als voorkeur |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |