![]() |
overstap HAVO 5 -->VWO 5
Ik zit nu in havo 5 en heb geen enkel idee wat voor opleiding ik hierna wil gaan doen, daarom wou ik er misschien VWO achteraan gaan doen. Zijn er misschien meer mensen die dit hebben gedaan? En zo ja, hoe gaat dat dan precies en is t moeilijk .... enzo?
Alvast bedankt!! |
ik ga dat misschien doen, je moet fa 1 en 2 n duits 1 en 2 hebbem ( bij C&m dan) en wiskunde a2... voor jou profiel moet je ff bij je profielleider informeren.....
|
Ik weet zeker dat ik dit niet ga doen (4vwo-->4havo http://forum.scholieren.com/frown.gif), maar ik ken wel iemand die het heeft gedaan, maar volgens mij kan je het best info vragen bij je decaan (of iemand die er over gaat). Je hebt in iedergeval voor sommige vakken wel vrijstelling omdat je die al hebt afgesloten.
|
Ik wist na mijn HAVO-diploma ook niet wat ik moest gaan doen, duz ben ik VWO 2 jaar in 1 gaan doen.
Mijn broertje wou ook iets soortgelijks gaan doen, maar aangezien je daar minimaal 18 voor moet zijn, heeft hij dus de overstap gemaakt van 3HAVO naar 4VWO en dat gaat hartstikke goed. Duz hij hoeftie niet zoveel te klooien met profielen enzo, jij misschien wel, ik zou gewoon ff naar je decaan gaan als ik jou was. Succes ermee! |
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |