![]() |
mendiej
Ik zie het echt niet meer zitten.
Waarom moet mijn leven zo zijn? Elke keer als ik huil Of verga van de pijn Waarom ga ik niet dood Alles liever dan leven Want ik was verliefd op jou Ik wilde je alles geven Nadat jij me valse hoop gaf Ben ik mezelf gaan haten Je moet me maar gewoon Aan me lot over laten Dit is dan mijn keuze Weggaan zonder gedag Waarom moet ik leven Als toch niemand me mag Elke keer weer Steeds weer steeds weer Misschien is dit me keuze Ik sla gewoon weer neer Elke dag meer haat En dan weer niet Het is beter dat je me aan me lot overlaat Steeds weer dat zelfde verdriet Elke keer huilen en snijden Ik word het schijtzat Ik laat mezelf lijden Ik denk niet aan mezelf Maar aan andere mensen Misschien hebben die ook allemaal wensen Hun wens is dat ik dood ga Ik zie het niet meer zitten Altijd verdriet Maar ja.. wat zou jullie dat boeien Zolang je me maar niet ziet Het is erger dan altijd Je zou eens moeten zien hoeveel ik mezelf snijd Zelfmoord is wat is wil Maar doodgaan is veel te veel Terug naar me ex, is wat ik wil Met hem samen ken ik alles aan Dan kan ik net als eerst Weer lekker met hem gaan Ik zeg nou doei en tot ooit Maar misschien: tot nooit |
:( ....
sterkte ermee..... mooi gedicht wel..... (y) |
Loopt goed, maar af en toe wat zinnen die niet helemaal kloppen :confused:
Zoek hulp trouwens. Ik heb ook een ex die precies hetzelfde denkt, dus je bent niet de enigste. Maar als je jezelf snijd, is het tijd om hulp te zoeken. |
Graag reacties over het gedicht. Reacties op inhoud mag ook, maar dan verplaats ik het naar psychologie (hoewel topics expliciet over snijden daar ook niet mogen).
|
dankjewel. ja me ex heb zelfmoord gepleegd, en was toen de enigste die k kon vertrouwen
|
niet echt een literatair hoogstandje en aan de inhoud te zien zou ik idd psychologie aanraden...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |