![]() |
Alles valt in
Mooie lichte engelen dalen neer,
En zingen hun mooiste liederen Maar plots verandert er iets, De engelen die zo mooi waren, die zo mooi zongen Werden zwarte, gemene duivels En nemen me mee... Ik waadt door een massa heen Een massa van kleurloze zielen Zielen die voor altijd gevangen zitten Die voor altijd gedoemt zijn, om kleurloos te zijn Mijn gedachte is een met de kleurloze zielen Wat ik denk, is verderf Al het verdorven wat ik zie, Zal mijn toekomst zijn zo, en nou willik graag weten wat wij ervan vinden ikzelf vind het eh....mwoah......ja weet ik het eigelijk... laat et maar weten... |
Ik vind hem heel mooi en het leuke vind ik die overgang.
en tis tenminste duistere gedicht niet zo n happy kut gedichtje :) :( |
mooi geschreven!
klapperdeflap! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
(sorry, ik kon het niet laten om die dingen te veranderen :o :P) |
Niet chatten. Anders ga ik replys verwijderen.
Ik vind het gedicht niet zo mooi. Voor mij is het te snel geschreven, zo lijkt het tenminste. Het is vooral een gevoelsgedicht, en die kunnen soms wel mooi zijn, maar meestal gaat het dan toch om jouw eigen gevoel dat er achter zit en niet het mijne. Vroeger zou ik zeggen dat ik het herkende, nu niet meer. @ Dark Tish: nou doe je het weer. Anders ga ik replys verwijderen. En nou doe ik het echt. |
Weer verwijderd Dark Tish..
Het is NU NIET de bedoeling dat je hierop reageert met iets in de vorm van 'ok ik zal het nooit meer doen'. Het is de bedoeling dat je nu begrijpt dat dit niet de bedoeling is... |
Ik ben het wel eens met Anneee....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |