![]() |
which subjects do I need???
Ciao everyone!! Ik heb ff een vraagjuh: ik wil graag advocate ( of rechter) worden, maar ik vraag me af of dit wel kan met mijn profiel: Cultuur & Maatschappij. Ik weet niet welke vakken ik daarvoor nodig heb, ik zit nu in 4 Vwo en het gaat best wel lekker. dus somebody die mij kan helpen, of die hetzelfde wil??
Thanx....hugzzzz......and....kissezzzzz |
Welcome to the club http://forum.scholieren.com/smile.gif
Voor de studie Rechten is niet echt een bepaalde voorkennis vereist. Het enige wat noodzakelijk is, is een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal en een analytisch denkvermogen. Als je Fiscaal recht (belastingrecht) wilt gaan volgen is het misschien wel handig als je Wiskunde hebt gedaan, hoewel ook dat niet verplicht is. |
wiskunde..dat meen je niet! please alles behalve wiskunde....ik heb juist een profiel genomen waar zo min mogelijk wiskunde in zit! ik heb wel economie! hmzzz, hey maareh jij studeert dus rechten? Bevalt het een beetje?
|
wiskunde a is wel genoeg dacht ik.... er zijn geen vakken verplicht, maar economie schijnt wel handig te zijn... voor zover ik weet.
|
rechten is echt een studie waar ze (volgens mij) niet echt eisen hebben qua vakken enzo. wiskunde is sowieso wel handig net als dat je gewoon duits én frans hebt. natuurlijk ook eco maar dat had je al ;)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |