![]() |
Toeristische HBO opleiding
Is er hier iemand die weet waar er in Nederland toeristische opleidingen worden gegeven en waar ik daar info over kan vinden??Ik wil nl. Toerisme gaan studeren aan het HBO.
Groeten |
|
In EEN jaar een HBO halen? Stelt het dan wel wat voor eigenlijk?
|
kijk als je atheneum hebt gedaan kun je het in 1 jaar doen het is een versnellings opleiding die je partuculier volgt
kijk als je mavo doet moet je nog een aantal stapjes doen. |
Tourisme en recreatie.. in leeuwarden aan het CHN... en vrijetijdskunde.. maar das niet speciaal gericht op tourisme... Weet er verder nog iemand iets... Op het TIO na...
|
Zit nu in mn eerste jaar bij HBO Nederland. HBO Nederland heeft vestigingen in Arnhem (hoofdvestiging)Zwolle, Utrecht, Diemen, Weert, Groningen en Breda. Je kan de 2 of drie jarige opleiding volgen en als je wilt kun je er langer over doen. www.hbonederland.com
|
TIO inderdaad, zit ik ook op en de NHTV, HBO Nederland, Schroevers enz...
typ bij een zoeksite toerisme AND scholen in en je vind er zat denk ik... |
DOC is er ook nog eentje http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Citaat:
|
Hey!
Ikzelf volg de opleiding SRH aan Hogeschool TIO. Dit is een opleiding op HBO niveau van 1 jaar. MAAR, als je na dit jaar klaar bent, heb je nog GEEN HBO diploma. Je hebt dan je propedeuse jaar gehaald. Wel bestaat er de mogelijkheid om bij Tio je volledige HBO diploma te halen, maar dan moet je nog wel 2 jaar de opleiding HSM volgen. (als ik mij niet vergis...) Questions? Mail me maar... of zet het hier op het forum! Greetz LovelyLady E-mail to: Theoneandonlylovelylady@hotmail.com |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |