![]() |
Hoe kijken jullie Idols?
of ander programma :p
Liefst met zoveel mogelijk vrienden en vriendinnen op de bank met een hoop chips en cola en drank uiteraard ;) of gewoon alleen... :p |
Ik heb geen vrienden en doe niet aan cola, chips en drank,
dus ik kijk het in bed met een fles bronwater, wat ik overigens de hele dag doe in de vakantie! Haha, :D |
mag je het ook gewoon niet kijken?
|
Citaat:
|
ik kijk dat t liefst alleen of iig gewoon thuis, kan ik me t best erop concentreren
wil ik dit niet, dan maakt t me wienig uit |
alleen, of met mn zusje.. en dan op mn kamer, meestal met iets lekkers erbij, en dan lekker overdreven die kandidaten nadoen.. :D
|
Citaat:
|
Alleen, met een glas water :)
|
't liefst alleen, met flesje water. :)
|
wat een onzin-topic...
|
Citaat:
:rolleyes: neem dan minimaal limonade , maar water... |
Citaat:
Als zij water wil neemt zij toch water. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
ik heb toch niet gezegd dat dat leuk was. en limonade? nee dank je. :) |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
met een komkommer in me reet en een grote neger die mn beenharen scheert
|
Citaat:
Ik kijk 't liefst alleen, met vruchtensap/melk + chips :) |
niet
|
oke, dus als je niet het antwoord geeft dat jij wilt horen krijg je er commentaar op? gezellig topic...
maar als je 't toch wilt weten, met vriendinnen, chips en whatever iemand wilt drinken is het het gezelligst, maar ik kan me ook prima in m'n eentje vermaken. |
Citaat:
:rolleyes: maar ja ach ik zal me wel weer inhouden ga gerust je gang, veel kijkplezier, met je glaasje water he ;) :p |
Citaat:
En ja, dat zal ik zeker hebben, doos |
Citaat:
|
Ik drink ook water tijdens idols.. is toch niet raar ofzow? :P
water is :cool: |
omg :D
|
Citaat:
|
maar ik vind al die water luitjes ook maar wat vaag..
water is voor je huisdieren, niet om te drinken ;) :p |
niet... want idols is een gaar programma, alleen het begin was leuk toen ze iedereen gingen afzeiken, maar dat heb ik helaas niet gezien..
|
Citaat:
ik drink namelijk cola tijdens idols :cool: ik ben echt wel ' trui' :rolleyes: |
ik kijk het met m,n hoofd door een wc bril
|
euh mensen btw
het was een serieus bedoelde vraag :) |
Ik drink wat er te drinken is en ik eet wat er te eten is
|
Idols is TOF (y)
|
Terwijl ik computer ofzo
|
Maar vaak word ik ook wel gepijpt tijdens Idols. Of ik bef haar, maar dat is alleen bij Jim enzo, bij Hind pijpt ze mij meestal. Want zij wil bij Jim haar gezicht vrij hebben en zich lekker voelen en ik wil dat bij Hind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink altijd water, ik heb geen geld voor limonade :'(
|
Citaat:
|
:D :D :D Wat een gigantisch onzin topic!!!!! :D :D :D
|
Citaat:
dus ik vroeg me af of meer mensen dit deden... Of bijvoorbeeld dat je elke avond samen met je moeder GTST kijkt met een lekker kopje thee maar ja ik ben niet erg goed in het omschrijven van dat soort dingen ;) ik neem altijd maar aan dat iedereen me begrijpt :p :o |
tsss het hele serieuze topic is verpest ;)
ik kijk Idols meestal met een vriendin en 2 vrienden die het net zo leuk vinden als ik. En dan overal commentaar op leveren natuurlijk :) en we drinken vanalles en we eten chips verder keek ik altijd met mn moeder naar Gilmore Girls en Wil & Grace, dat was echt ons vaste tv kijk avondje Wat ik verder allemaal op tv zie zie ik meestal alleen serieus he :o ;) |
Het liefst met veel vrienden op de bank of op bed :D vet gezellig altijd :D
|
Gezellig hiero :P
|
Op MIJN bank terwijl ik met MIJN lepel PUDDING eet!
|
Ik ga toch echt voor met m'n ogen... :rolleyes:
|
met 2 huisgenoten en een fles bier in de hand.
|
Gezellig :)
Toch kijk ik wel naar Idols met een glaasje water, doe ik bij alle programma´s btw. |
t liefst alleen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |