![]() |
Wu-Tang Clan
Dit optreden zal hip-hopminnend Nederland wel versteld doen staan. Wu-Tang Clan in Drachten; het is echt waar! Ze komen in de vorm van Sunz Of Man, Prodigal Sunn, Hell Razah en 60 Second Assasin. Zij zullen het Podium op hun grondvesten doen schudden. Dit is het enige optreden in Europa, dus wees er snel bij; er zijn slechts 350 kaarten. Dj Achief, Dasevil en L-roy zullen je verder met hun skillz en beatz vermaken.
Het gerucht gaat dat dit optreden niet doorgaat. De tour is inderdaad gecanceld. Ze worden speciaal overgevlogen naar Nederland voor dit optreden. De contracten etc zijn binnen. Dit optreden gaat gewoon door!!! (Heb beloofd dat ik dit hier neer zou zetten, dus vandaar!) |
Oke, dat klinkt best wel phat, maaruh...
misschien handig om er bij te vermelden hoe laat en wanneer enzo... |
joepie?
|
Citaat:
www.iduna.nu Drachten in het Noorden dus, kon je ook al weten als je gelezen had. |
Drachten de gexte!!! :cool:
|
ze zijn ook al in Amsterdam, Tilburg en Eindhoven geweest
en ze heten geen Wu-Tang Clan maar Wu-Tang Killabeez dat is de hele clan samen met alle groepjes en rappers die bij de clan horen... |
De Wu-Tang is koel, maar of ik nou bij een hiphop-concert wil zijn... of ja, een van die schaal.
|
ik houd er niet echt van... maar ja, ik ben vrijwilliger daar, dus wilde het even plaatsen. het is komende zaterdag om een uur of 20 of 21, ik weet dat niet precies uit mijn hoofd.
|
och, die lui heb ik al keer live gezien in melkweg
|
beetje zonde om nieuw topic te openen :
Jurassic 5 Vrijdag 14 maart / Paradiso, Amsterdam (y) Rat |
Citaat:
daar moet ik heen, owjaaaaaaaaaaaaaa gek !!! |
Kvind ze niet koel,
ze rappen uit de beat, en rhymen weak, om het maar even nigger wannabe dope-achtig te stellen. |
weak??? Wack misschien???
en uit de beat??? zal wel als jij dat zegt... |
Owjah, "uit de beat rijmen"...
Dit is onzin ! |
hoef ik niet zonodig heen...
jurassic5 wil ik wel heen :cool: |
Citaat:
|
Hoorde het ja.
|
RZA komt ook een keer in februari ofzo in Tilburg 013 (y) ..
|
daar wil ik heen :cool:
ik heb laatst het nieuwe album van GZA/Genius gekocht en die is egt zo zwaar vet dus had helemaal zin zijn concert, en dan wordt het weer afgelast :( |
Samen met Cilvarinigz...
Cilvaringz heeft paar maanden in Amerika geprobeerd om met RZA in contact te komen, maar hij kwam niet verder dan zijn broer, die hij een demo-tape gaf... RZA was wel onder de indruk, en bood Cilvaringz een contract aan... (Cilvaringz is ook 1 van de 2 Europese Wu-leden) En nu staat ie dus samen met RZA op het podium... Wel phat voor die kerel !!! |
cilvaringz was met de killabees ook zwaaaaaaaaaar vet gewoon :D
|
Citaat:
amsterdamse dude... liep vette flows te verspreiden daaro, en beetje alles rlxd filmen... |
Ik vind dat Wu-Tang geen maat weet te houden als je hen vergelijkt met een 2pac, of Dr. Dre...
hun teksten zijn inhoudelijk sterk, maar klinken niet! |
Citaat:
Dan noem je ook een paar voorbeelden, damn !!! Dude, als je al zulke namen noemt, dan is het voor mij al duidelijk dat ik niet naar jou mening ga luisteren... |
Citaat:
2pac was een man die in 10 seconden twee metrisch perfecte regels kon schrijven mét inhoud! De raps van Wu-Tang zijn vaak metrisch imperfect. Ik haat dat. Ook Dr. Dre heeft metrisch betere regels dan Wu-Tang. Ok, hij schrijft het dan niet zelf, maar toch. |
Citaat:
2Pac flowt misschien wel (zo heet dat, ja), maar hij rapt eigenlijk over niks... Ja, in een paar nummers misschien... Als je alleen al Biggie neemt (die is 'metrisch' sowieso al beter dan 2Pac) Of Deadprez, The Roots, Mos Def, Common (die INHOUD hebben) Dre en 2Pac geblaat hiero, damn ! |
Natuurlijk rapt 2pac wel ergens over...hij rapt toch waarover hij wilde rappen!
|
Ik noem bijvoorbeeld
How do you want it, Hit em up, I ain't mad atcha, Can't c me, de nieuwe Thugz Mansion, My Block enzovoortttt |
krijgen we dat gezeik weer....
|
ik vind 2pac ook nie veel aan...
|
Citaat:
Nee, niet echt... |
Citaat:
|
Citaat:
Lin Brotherz - Ch'ing dynasty EP (y) |
owja, vet...
die wil ik best wel van je overnemen, mits je hem wegdoet, uiteraard... hoewel zou je ervoor willen hebben ?! |
Citaat:
|
Citaat:
sandersab@yahoo.com <-- msn |
Citaat:
|
Citaat:
take it or leave it. |
Citaat:
hehehe... viel te proberen, toch ;) kan je hem sturen naar pauluz@rapworld.com |
Citaat:
ongeveer 6maanden geleden vond je 2pac ook nog heel vet en nu is het in 1 keer niets meer en rapt hij nergens over??? 2pac was 1 van de meest geniale ooit... hij wordt nu erg uitgebuit maar daar kan hij niets aan doen het werk van hem toen hij leefde is egt geniaal net als dat van Biggie en de oude shit van Dre en Snoop dat is gewoon zwaar geniaal... dus niet iedereen moet nu in 1 keer gaan zeuren dat 2pac niets is... |
Enter the 36 Chambers is 1 van de beste, zo niet het beste, hiphop-album ooit, maar daarna is de Wu Tang Clan ver terug gevallen, de laatste singles zijn een echt standaard shithop nummertjes zoals Ja Rule ze ook maakt. Mos Def vind ik veeel beter, elk nummer van hem is een meesterwerk.
|
Citaat:
De laatste CD's zijn weer minder, en idd, daar moet wat aan gedaan worden... Mos Def is gewoon een levende legende...Die kerel is echt zooooooo goed... |
36 chambers is een zeer goed album maar niet het beste hiphop album die ik heb dat is tog egt Mobb Deep - Infamous alle beats en lyrics zijn egt zo tight gewoon...
|
Dat is uiteraard persoonlijk.
|
Citaat:
Meningen verschillen ! |
Citaat:
|
Citaat:
de betere hip-hop is off-beat... althans, niet alle, maar veel hip-hop die off-beat is, is goed... |
Citaat:
|
waar ligt drachten nou weer?
|
fryslan boppe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |