![]() |
Normaal voor vrouwen?
Hallo Mensen,
Ik was een tijdje geleden op een verjaardag en daar kwam ik 2 vriendinnen van de gastvrouw tegen.We konden het onwijs leuk vinden en met de ene had ik eerst onwijs veel sms contact, totdat het ineens stopte. (het was overduidelijk dat zij me wel leuk vond en ik was ook stapelgek op haar). We smsten niet meer en ze doet heel afstandelijk en slaat altijd een beetje om als het over mij gaat..dit hoorde ik van die andere vriendin. Volgens mij kan de ander het niet hebben, dat ik nu de ander meer zie zitten? Wat denken jullie ervan? Mzl :rolleyes: |
Cogo; veritas vos liberabit. Roga eam quid velit! Cura cum veritate ut nihil tibi curae sit.
Ik denk; de waarheid zal jullie bevrijden. Vraag haar wat ze wil. Zorg er met de waarheid voor dat niets jou meer tot zorg is. |
Waaah! Latijn! Haithe hoi theoi sooidzoien hèmaas!
|
Mijn Grieks is niet op niveau. Kun je dat vertalen pls? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Porcus porculum (het enige Latijn dat ik na twee jaar lessen nog weet, erg eigenlijk) ow ja: Marcus et Cornelia in hortus ambulant
ontopic: Vraag het haar, sommige meisjes kunnen heel achterdochtig zijn, geloof nooit helemaal wat 'vriendinnen' zeggen. |
Volo comparare nonnulla tegumembra.
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien dialect uit een paar levens terug? :P maar inderdaad u heeft gelijk cogo=dwingen/bijeenbrengen |
Misschien dat jullie even bij het onderwerp kunnen blijven...anders was ik wel naar het TALEN forum gegaan..
danke |
Ik denk dat je gewoon om uitleg moet vragen, rechtstreeks en op de man af, en niet viavia iig.
Misschien is de ander inderddaad jaloers ofzo, en hebben ze er ruzie over gehad ofzoiets. Want het is erg maf als ze je eerst overduidelijk leuk vond en je nu negeert. Ask her. |
Citaat:
Cogito ergo sum... (of coitus ergo sum, maar da's wat anders :D ) |
Citaat:
|
Daar ben ik het niet mee eens Krummeltje, ookal had die spaanse, griekse, chineze naam door elkaar..!!
Daar ging dit onderwerp toch niet over...... :rolleyes: Dus : laten we weer ontopic gaan ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |