Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   *een teken van aanwezigheid bij overledenen?!* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=354912)

Janet 26-01-2003 12:53

*een teken van aanwezigheid bij overledenen?!*

een goeie vriend van me is pas overleden...
nu ben ik gister naar zijn graf geweest en moest huilen enzo

ik had een broefje gemaakt en wat dingen op gezet en met OA wil je een teken laten weten als het goed gaat met je en/of als je weer op aarde bent .

toen wwe daarna (in de avond) naar huis gingen met de auto,zagen we een vallende ster....

is dit een teken van een overleden iemand dat mijn ged8ten zijn uitgekomme???? :(

barkrukkie 26-01-2003 13:04

Sorry, ik denk niet dat dit een teken is.
Toch zou het wel mooi zijn als het wel zo was.
Sterkte nog met je verlies!

Janet 26-01-2003 13:04

Citaat:

barkrukkie schreef:
Sorry, ik denk niet dat dit een teken is.
Toch zou het wel mooi zijn als het wel zo was.
Sterkte nog met je verlies!

dank je wel.... :(

Diddl'tje 26-01-2003 15:10

Ik denk niet dat wij je kunnen vertellen of dat een teken is. Ik denk dat het er vooral om gaat wat je zelf denkt/voelt :)

Wat denk je zelf?

Janet 26-01-2003 15:15

Citaat:

Diddl'tje schreef:
Ik denk niet dat wij je kunnen vertellen of dat een teken is. Ik denk dat het er vooral om gaat wat je zelf denkt/voelt :)

Wat denk je zelf?

ik denkt wel....
waarom weet ik niet.....maar het is wel toevallig....en toeval bestaat niet,toch?

Diddl'tje 26-01-2003 16:13

Citaat:

Janet schreef:
ik denkt wel....
waarom weet ik niet.....maar het is wel toevallig....en toeval bestaat niet,toch?

Als je zelf denkt dat het een teken is, waarom zou je dan onze mening daarover moeten hebben? Er zijn genoeg mensen die helemaal nergens in geloven wat ze niet kunnen zien en die dus sowieso al zullen zeggen dat het geen teken is.

Dus als je zelf denkt dat het een teken is en als je daar blij mee bent, waarom zou je die anderen dan de kans geven dat idee weer de grond in te praten? Het gaat toch om wat je zelf denkt?

legatus 26-01-2003 17:34

Citaat:

Dus als je zelf denkt dat het een teken is en als je daar blij mee bent ... Het gaat toch om wat je zelf denkt?

Janet 27-01-2003 13:23

Citaat:

legatus schreef:
jah misschien wel....maar ik wilde weten of het MIJN teken is of een sperituele?!

vandaar dat ik het post...

legatus 27-01-2003 13:28

Citaat:

vandaar dat ik het post...
Het is subjectief. Voelt het voor jouw als een teken, dan is dat toch voldoende?

Als je de objectieve kant pakt dan weet je heel goed dat een vallende ster iets heel anders is dan een teken van je overleden vriend. Een vallende ster is eigenlijk niets anders dan een stukje stof of steen dat verbrandt in de dampkring van de Aarde.

Aan de andere kant gaan er véél mensen dood op een dag, en er worden veel geboren. Kunnen we onderling ruzie gaan maken wiens teken het nou eigenlijk was...

Janet 28-01-2003 16:02

ow oke....

Nar'Hyarmen 29-01-2003 11:03

Citaat:

Janet schreef:
een goeie vriend van me is pas overleden...
nu ben ik gister naar zijn graf geweest en moest huilen enzo

ik had een broefje gemaakt en wat dingen op gezet en met OA wil je een teken laten weten als het goed gaat met je en/of als je weer op aarde bent .

toen wwe daarna (in de avond) naar huis gingen met de auto,zagen we een vallende ster....

is dit een teken van een overleden iemand dat mijn ged8ten zijn uitgekomme???? :(

dat moet je voor jezelf uitmaken. Als jij het ziet als een teken dan zal het wel zo zijn... Als het eenteken is dan voel je het. (en ik kan niet voelen wat jij voelde dus...)

sterkte in ieder geval!

Janet 29-01-2003 15:52

Citaat:

Nar'Hyarmen schreef:
dat moet je voor jezelf uitmaken. Als jij het ziet als een teken dan zal het wel zo zijn... Als het eenteken is dan voel je het. (en ik kan niet voelen wat jij voelde dus...)

sterkte in ieder geval!

jah,het voelde als een teken....

dan weet ik genoeg dank je!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.