![]() |
*een teken van aanwezigheid bij overledenen?!*
een goeie vriend van me is pas overleden...
nu ben ik gister naar zijn graf geweest en moest huilen enzo ik had een broefje gemaakt en wat dingen op gezet en met OA wil je een teken laten weten als het goed gaat met je en/of als je weer op aarde bent . toen wwe daarna (in de avond) naar huis gingen met de auto,zagen we een vallende ster.... is dit een teken van een overleden iemand dat mijn ged8ten zijn uitgekomme???? :( |
Sorry, ik denk niet dat dit een teken is.
Toch zou het wel mooi zijn als het wel zo was. Sterkte nog met je verlies! |
Citaat:
|
Ik denk niet dat wij je kunnen vertellen of dat een teken is. Ik denk dat het er vooral om gaat wat je zelf denkt/voelt :)
Wat denk je zelf? |
Citaat:
waarom weet ik niet.....maar het is wel toevallig....en toeval bestaat niet,toch? |
Citaat:
Dus als je zelf denkt dat het een teken is en als je daar blij mee bent, waarom zou je die anderen dan de kans geven dat idee weer de grond in te praten? Het gaat toch om wat je zelf denkt? |
Citaat:
|
Citaat:
vandaar dat ik het post... |
Citaat:
Als je de objectieve kant pakt dan weet je heel goed dat een vallende ster iets heel anders is dan een teken van je overleden vriend. Een vallende ster is eigenlijk niets anders dan een stukje stof of steen dat verbrandt in de dampkring van de Aarde. Aan de andere kant gaan er véél mensen dood op een dag, en er worden veel geboren. Kunnen we onderling ruzie gaan maken wiens teken het nou eigenlijk was... |
ow oke....
|
Citaat:
sterkte in ieder geval! |
Citaat:
dan weet ik genoeg dank je! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |