![]() |
Audio Karate etc.
Hoe gevoelig ben jij voor emocore? Als je een keer down bent, wat zet jij dan op? Ikzelf meestal Audio Karate, the Stating Line, Home Grown, MxPx en soms zelfs spul als Nerf Herder. Maar af en toe helpt het juist om Catch of Slapstick op te zetten :)
PS: Volgens mij gaan de mensen deze post niet begrijpen |
Nerf Herder, Home Grown, MxPx ..emocore? Leg uit? :confused:
|
Je titel geeft aan dat de topic over audio karate gaat. Maar het gaat erover wat jij opzet als je je down voelt? En hoe gevoelig je bent voor emocore?
|
lekker duidelijk topic weer
|
Citaat:
|
:confused: :confused:
|
Citaat:
|
Audio Karate is een kutband.
|
Citaat:
|
audio karate is (y)
emocore? Gevoelig voor? Je houd ervan of je houd er niet van he. en als je er van houd ben je er gevoelig voor anders zou je het niet luisteren, dacht ik zo. Als ik down ben luister ik geen muziek, heb ik dan meestal geen zin in. Dan lig ik naar mezelf te luisteren in mn hoofd. verder is dit topic raar. |
Citaat:
Ik heb ze in de vera gezien en ik vond ze (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil je anders wel een paar tips geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jimmy Eat World is het eerste, maarja dan hoort de laatste cd er weer niet bij dat is gewoon rock. |
ik word gek van al die domme genres, binnenkort zijn er niet meer bands binnen 1 genre, maar heeft elke band z'n eigen genre (wat eigenlijk niet eens zo onlogisch is, want elke band heeft toch wel z'n eigen stijl). Maja dan heb je aan het begrip genre ook nix meer... ik word dr gek van...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Lennart: niet alleen De oor is er schuldig aan, de RockSound was hun al voor met hun zogenaamde EmoCore. Ik geloof dat emocore vroeger een benadering was voor veel extreme bands (dus geen fucking popbands) maar bands als Ananda, Rosoarch enz. |
Citaat:
|
weezer is toch grindcore?
:p |
Als ik echt down ben (gebeurd niet echt vaak), dan zet ik meestal Catch 22, RBF, gewoon de meest hyperactieve, supervrolijke ska op dat ik kan vinden :D. Ben ik zo weer vrolijk :D
|
Audio Karate heb ik vrijdag gezien in Vera Groningen...
Was de slechtste band ever.. daz geen eens emocore.. daz nog emo'er dan emo! zo! :P |
en als ik 'down' luister ik meestal hele zielige liedjes.. waarvan ik de tekst weet met de dingen die me zelf zijn overkomen. Maar agressieve muziek kan ook fantastisch werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
te eentonig.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |