![]() |
Wolkbeleg
Oud en teruggevonden!.....
Een step outside Goddelijke boodschap een contract met de wereld maar zelfs de tranen binden niet Als een spoor zonder wond word ik in de droom van buiten toegesproken o de ogen zien ook dicht zoveel Nooit speelden fluiten zo bekoorlijk nooit zo hoog gevlogen in het muzikaal genot Wat doet die ijscoman daar toch op de hoek al zesendertig jaar of die lome krantenman Zijn droeve blik zijn lege vingers zijn natte handen en de zon schijnt fel Terwijl binnen regen valt en enjambementen regels afbreken Valt de metafoor van de regenbui uit de wolk vanuit de geest Droevenis. |
hoewel ik deze wat minder sterk vind dan je overige gedichten, ist toch nog steeds erg goed (let wel op je ritme, veranderd halverwege)
|
Citaat:
|
Agrees met Secreet,
Ik vind dat je heel sterk begint met de eerste 2 a 3 strofes, maar dat de strofes die daarop volgen, afbreuk doen aan het geheel. Maar nog steeds mooi staaltje dichtkunst |
Best goed over na gedacht dacht ik zo... veel verschillende woorden gebruikt en een sterk gedicht op papier laten dansen.
*slik* :( mooi! Groetjes Vera |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |