![]() |
Examenvrees
ik zit nu in de eindexamenklas havo en heb echter nooit last gehad van faalangst, wel een echte spanning en zenuwen enzo maar nooit echt het blackout hebben enzo.
nu hebben we vorige week een test gehad voor examenvrees en uit die test bleek dat ik dus wel examenvrees heb en dat ik me er best heel druk om maak en daar onder lijd...ik krijg nu elke week 2 lesuren training om mezelf rustiger te houden en me makkelijker over het examen te laten nadenken... nou was mijn vraag aan jullie: Hebben meer van jullie hier last van? en dan bedoel ik dus niet alleen faalangst maar ook examenvrees??? alsvast bedankt voor jullie reacties... |
nee.ik was ook wel een beetje zenuwachtig voor het eerste examen(ook HAVO),maar de rest van de examens niet.Ik zag het een beetje als een tentamen,maar dan iets moeilijker.Als je gewoon zorgt dat je redelijk het examen in gaat(cijfers)dan moet het wel lukken.
groetjes.. |
ja moet je nergens zorgen over maken want de examens zijn echt niet wat je verwacht.
dus doe rustig aan!!!! neem alle tijd. want je hebt tijd zat enzow. heel veel suc strax als je ze moet gaan maken kizz mij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |